صفحه نخست    جستجو   سوپر مارکت   صبحانه   مربا و عسل   عسل   عسل اسپانیایی Black Forest
عسل اسپانیایی Black Forest
عسل اسپانیایی Black Forest

عسل اسپانیایی Black Forest

دسته بندی: عسلبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
برخلاف عسل معمولی که زنبورها از شکوفه گل جمع آوری می کنند، عسل Black Forest (که به عسل "جنگل سیاه" نیز معروف است) محصولی بی عیب و نقص از دو حشره مکنده گیاه و زنبور عسل حاصل می شود.
این عسل یکی از عجیب ترین و مغذی ترین غذاها در جهان است که به دلیل داشتن خواص درمانی قدرتمند شناخته شده است. آنچه که آن را بسیار ویژه می کند بدون شک نحوه ساخت آن است.
در حالی که انگل شته ها روی برگ بلوط قرار می گیرند و برگ ها را سوراخ می کنند تا شربت آنها را بکشد. پس از مصرف ، شیره از طریق دستگاه گوارش شته جایی که با آنزیم ها غنی شده و در انتهای شته آزاد می شود. ماده ترشح شده که "عسل" نامیده می شود - چسبنده ، شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مایعی است که زنبورها دوست دارند از آن تغذیه کنند. سپس نوبت به زنبورها میرسد که با این عسل تغذیه می کنند. پس از مصرف ، عسل تازه به وسیله دستگاه گوارش آنها فیلتر شده و غنی شده و مجددا آزاد می شود.
محصول نهایی همان عسل Black Forest است. ماده ای که از برگ های بلوط تهیه شده و توسط دو حشره مختلف هضم ، فیلتر ، غنی شده و آزاد می شود. برخلاف انواع دیگر عسل ، این عسل عسل دارای رنگ بسیار تیره کهربایی است ، به همین دلیل گاهی به آن "جنگل سیاه" نیز گفته می شود.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

عسل اسپانیایی Black Forest

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط