صفحه نخست    جستجو   سوپر مارکت   صبحانه   شکلات صبحانه و کره بادام زمینی   کره بیسکویت لوتوس lotus مقدار 400 گرمی
کره بیسکویت لوتوس lotus مقدار 400 گرمی

کره بیسکویت لوتوس lotus مقدار 400 گرمی

دسته بندی: شکلات صبحانه و کره بادام زمینیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
کره بیسکویت لوتوس Lotus در سال 1932 توسط یک نانوا بلژیکی به نام Jan Boone Sr تهیه و تولید شد. این محصول یک بیسکویت کارامل شده و طبیعی است که وی آن را به دلیل آنکه گل نمادی از خلوص است، Lotus نامگذاری کرد.

در دهه 1950، نانوا بون اقدام به بسته بندی بیسکویت ها به صورت جداگانه کرد. او این کار را مشتاقانه توسط کافه ها و رستوران ها که از بیسکویت به عنوان یک مکمل با سرو قهوه سرو استفاده می کردند انجام داد. قهوه و بیسکویت کارامل شده در واقع مکمل یکدیگر بوده و باعث می شود طعم یکدیگر را تقویت کنند.

در طول سال ها، محبوبیت Lotus Biscoff بسیار فراتر از مرزها گسترش یافت به طوری که دوستداران قهوه در سراسر جهان لوتوس بیسکوف را همراه با لاته یا اسپرسو خود درخواست می کنند. با کمال تعجب ، نام Lotus Biscoff ترکیبی از "بیسکویت" و "قهوه" است.

ترکیبات کره بیسکویت لوتوس به همان اندازه خالص و بی نظیر می باشد که بیسکویت به همان اندازه ترد و بی نظیر است. سالانه 6 میلیارد بیسکویت توسط این کمپانی تولید می شود که به بیش از 6 قاره صادر می شود. Lotus Biscoff می تواند خیلی بیشتر از همدم مورد علاقه قهوه شما باشد. سرآشپزهای خلاق از آن به عنوان یک ماده برای دسرهای خوشمزه مانند تیرامیسو یا موس استفاده می کنند.

با گذشت سال ها ، خانواده Lotus Biscoff همچنان رو به رشد حرکت کرده و هم اکنون می توانید طعم بی نظیر آن را به عنوان یک مکمل خامه ای صاف و یکدست به همراه بستنی، دسر، قهوه، بیسکویت و ... خوشمزه صرف کنید.

شما می توانید کره بیسکویت لوتوس Lotus را به صورت آنلاین از سوپر مارکت فروشگاه اینترنتی ونیز سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.کلیه محصولات در فروشگاه اینترنتی ونیز با تضمین کیفیت ارائه می شود.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کره بیسکویت لوتوس lotus مقدار 400 گرمی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط