صفحه نخست    جستجو   سوپر مارکت   لبنیات   پنیر   پنیر صبحانه   پنیر خامه ای دانمارکی پوک Puck
پنیر خامه ای دانمارکی پوک Puck

پنیر خامه ای دانمارکی پوک Puck

دسته بندی: پنیر صبحانهبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
پنیر خامه ای پوک 240 گرمی شیشه ای محصول بی نظیر کشور دانمارک می باشد که طراوت طولانی مدت را تضمین می کند و یک انتخاب ایده آل برای پخش در انواع نان برای صبحانه می باشد. بافت خامه ای نرم و همیشه آسان برای پخش با طعم خوشمزه لذت خوردن صبحانه را برای شما چند برابر می کند. این محصول همچنین بهترین انتخاب برای گیاه خواران می باشد.
پنیر پوک از arla نشان دهنده طیف گسترده ای از محصولات لبنی است که به یک مارک معروف شناخته شده به ویژه در خاورمیانه تبدیل شده است ، جایی که در بسیاری از سوپر مارکت های بزرگ ، یک یا چند محصول از آن را پیدا خواهید کرد. پوک طیف وسیعی از انواع محصول مانند پنیر خامه ای ، کرم کنسرو استریلیزه شده ، فتا ، کرم شلاق ، شیر پودر ، لبو و پنیرهای فرآوری شده کنسرو را در بر می گیرد. با این حال ، دو محصول مهم از این کمپانی، پنیر فرآوری شده در ظروف شیشه ای و کرم استریلی کنسرو شده هستند.
شما می توانید پنیر خامه ای دانمارکی پوک Puck را به صورت آنلاین از سوپر مارکت فروشگاه اینترنتی ونیز سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.کلیه محصولات در فروشگاه اینترنتی ونیز با تضمین کیفیت ارائه می شود.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

پنیر خامه ای دانمارکی پوک Puck

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط