آبمیوه گیری مدل JEP500WH کنوود KENWOOD
آبمیوه گیری مدل JEP500WH کنوود KENWOOD
آبمیوه گیری مدل JEP500WH کنوود KENWOOD
آبمیوه گیری مدل JEP500WH کنوود KENWOOD
آبمیوه گیری مدل JEP500WH کنوود KENWOOD
آبمیوه گیری مدل JEP500WH کنوود KENWOOD

آبمیوه گیری مدل JEP500WH کنوود KENWOOD

دسته بندی: آبمیوه گیریبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
بمیوه گیری کنوود مدل JEP500WH یکی از جدیدترین محصولات این برند معتبر می باشد. این دستگاه با کیفیت و پرقدرت با توان ۷۰۰ وات و دارا بودن ۲ دور سرعت، توانایی آب گیری انواع میوه و سبزیجات را دارا می باشد.
جنس بدنه این آبمیوه گیری از استیل ضد زنگ و پلاستیک ساخته شده است نکته ای که بر کیفیت و زیبایی ظاهر این ابمیوه گیری افزوده است استفاده از پلاستیک مرغوب برای بدنه آن است که استحکام بالایی برخوردار است و عمر ان را به خصوص در برابر رطوبت بیشتر ساخته است. سایز دهانه این ابمیوه گیری کنوود 75 میلی متر است به طوری که کار کردن با ان خیلی بی دردسر شده است و مجبور نیستید میوه ها را به چند قسمت تبدیل کنید. 
این ابمیوه گیری کنوود دارای تیغه های بسیار تیز است که با دقت بالا و با کمک لیزر طراحی و ساخته شده به طوری که بتواند به سادگی از پس میوه های سفت، حتی میوه های یخ زده نیز برآید و به بهترین شکل ممکن اب میوه ها را می گیرد. 
علاوه براین گنجایش تفاله گیر این ابمیوه گیری 2 لیتر طراحی شده است. عیب بسیاری از ابمیوه گیری های موجود در بازار صدا و لرزش زیاد انان است که در این باره شرکت کنوود پایه های ضد لرزش را برای این محصول دیزاین کرده و نیز موتوری که کمترین صدا را به هنگام کارکرد دارد استفاده شده است. اگر شما نیز از ان دسته افراد وسواس هستید خیالتان راحت باشد که می توانید قطعات این دستگاه ابمیوه گیری را به راحتی جدا کنید ( بجز موتور ) و با استفاده از ماشین ظرفشویی بشورید.
آبمیوه گیری JEP500 با طراحی چشم نواز و زیبایی که دارد، جلوه ای فوق العاده به آشپزخانه شما می بخشد. عملکرد و کارایی مناسب این دستگاه، قدرتی بی نظیر به دستگاه بخشیده و باعث افزایش طول عمر و دوام دستگاه می شود. کنوود از معتبرترین برندهای جهان در زمینه ی تولید لوازم کاربردی در آشپزخانه می باشد و آبمیوه گیری های این برند از محبوبیتی عالی برخوردار هستند.
JEP500 دارای دو سطح متغیر سرعت می باشد و کاربر می تواند بر حسب نیاز خود سرعت آبمیوه گیری را تغییر دهد. سطح سرعت 1 می تواند آب میوه ها را در حالت مناسب بگیرد و اغلب سطح سرعت 2 را برای میوه هایی سخت و سفت به کار می برند.

برای نوشیدن روزانه ابمیوه مورد علاقه تان در منزل، به داشتن ابمیوه گیری با کیفیت فکر کنید. ابمیوه گیری کنوود مدل JEP500WH با داشتن موتور قدرتمند 700 وات از پس هر میوه ای بر می اید. برای نتیجه ی بهتر ،این ابمیوه گیری قابلیت تنظیم دو سرعت متفاوت دارد. این محصول با استفاده از کارایی و کیفیت بالایی که دارد اب بیشتر و پالپ کمتر برای دور ریختن را در انتهای کار به شما می دهد. جالب اینکه حتی برای میوه ی یخ زده می توانید از این ابمیوه استفاده کنید. ابمیوه گیری کنوود مدل JEP500 از سیستم ضد چکه و محفظه ی نگهدارنده ی سیم بهره برده و نیز نکته ی دیگر قابل بیان این است که این محصول دارای سویچ ایمنی می باشد به گونه ای که فقط زمانی که همه ی قطعات سرجای خود قرار بگیرند روشن می شود. قطر دهانه ی این ابمیوه گیری متناسب و استاندارد ساخته شده است که می توان گفت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.
توان700 وات
جنس بدنهاستیل و پلاستیک مرغوب
جنس فیلتراستیل ضد زنگ
ظرفیت مخزن تفاله2 لیتر
سطح تنظیم سرعت2 سرعنه
سایز دهانه ورودی75 میلی متر
جنس پارچپلاستیک فشرده
جنس تیغهاستیل ضدزنگ
ویژگی هاسیستم ضدچکه، فیلتر قابل شستشو، پایه ضدلغزش، اهرم هل دهنده میوه
  امتیاز کاربران به:

آبمیوه گیری مدل JEP500WH کنوود KENWOOD

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط