همزن دستی مدل DS-268 دسینی
همزن دستی مدل DS-268 دسینی
همزن دستی مدل DS-268 دسینی

همزن دستی مدل DS-268 دسینی

دسته بندی: غذاساز، مخلوط کن و آسیاببرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
همزن دستی دسینی مدل ۲۶۸ یکی از انواع همزن هایی است که می توانید با تهیه آن تمام نیازهای خود را برطرف کنید. این همزن دستی محصولی از برند معتبر دسینی می باشد که سابقه درخشانی در تولید انواع لوازم خانگی دارد و شما می توانید با اطمینان خاطر محصولات این برند را تهیه نمایید. همانطور که می دانید این برند متعلق به کشور ایتالیا می باشد که کیفیت فوق العاده ای در تولید محصولات خود ارائه می کند. همزن دستی دسینی مدل ۲۶۸ یک دستگاه چند کاره می باشد چرا که علاوه بر همزن، دارای کارکرد خمیرزن نیز می باشد. 
قدرت این همزن ۴۵۰ وات می باشد و برای راحتی کاربر هنگام استفاده از این دستگاه ۵ حالت سرعت را فراهم می کند. این ویژگی باعث می شود شما بتوانید بر اساس سفتی مواد، سرعت مناسب را انتخاب کنید. ویژگی منحصر به فرد دیگر این محصول حالت Turbo می باشد که باعث سرعت بخشیدن به حرکت تیغه ها می شود. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بتوانید حتی موادی مانند یخ را بهم بزنید.
ویژگی های فوق العاده همزن دستی دسینی مدل ۲۶۸ باعث می شود تا بتوانید تمام نیازهای خود برای آماده کردن مواد اولیه غذاهایتان را پوشش دهید. با کمک این دستگاه کاربرد و منحصر به فرد می توانید انواع مواد مانند خمیر، تخم مرغ، مواد تشکیل دهنده نان، شیرینی و … را در کم ترین زمان آماده کنید. سرعت عملی که این همزن دستی برای شما فراهم می کند باعث می شود تا در سریع ترین زمان ممکن انواع دسر و شیرینی ها را برای خانواده خود آماده کنید.

طراحی آرگونومیک این همزن باعث می شود بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و هنگام کار با آن احساس خستگی نکنید. ویژگی دیگر این محصول کم صدا بودن آن است. همچنین جنس بدنه آن پلاستیک و استیل می باشد. همزن دسینی به گونه ای طراحی شده است که می توانید بعد از استفاده، آن را به صورت عمودی قرار دهید که این ویژگی می تواند به حفظ تمیزی آشپزخانه شما کمک قابل توجهی بکند. همچنین موتور این همزن از قابلیت سرعت لحظه ای پالس برخوردار است که در تسریع کار همزدن مفید است. وزن این محصول ۲۰۰۰ گرم می باشد و طول سیم آن ۱٫۴ متر است. با تهیه این محصول می توانید تمام انتظاراتی که از یک همزن دارید را برآورده کنید و سرعت عمل خود در تهیه انواع غذاها لذت ببرید.

ویژگی ها:
همزن دسینی مدل Dessini DS-268 دارای پره ها و قابلیت خمیرزن می‌باشد .
همچنین برای تعویض پره های همزن در همین حالت از آن استفاده کنید .
اگر قصد تهیه همزن دارید باید چندین فاکتور اساسی را در نظر داشته باشید .
جنس همزن و قابلیت های آن از همین نمونه مواردی است که باید در نظر خود قرار دهید .
توان450 وات
عملکرد5 سرعته با حالت پالس
موتورتوربو
طول سیم1.4 متر
مجهز بهدو پرده بادکنکی و دو قلاب خمیر زن
جنس قلاباستیل
وزن2000 گرم
ساختتحت لیسانس ایتالیا
  امتیاز کاربران به:

همزن دستی مدل DS-268 دسینی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط