صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی آشپزخانه   چرخ گوشت   گوشت کوب برقی مدل BH-1158 بوش
گوشت کوب برقی مدل BH-1158 بوش
گوشت کوب برقی مدل BH-1158 بوش
گوشت کوب برقی مدل BH-1158 بوش
گوشت کوب برقی مدل BH-1158 بوش
گوشت کوب برقی مدل BH-1158 بوش
گوشت کوب برقی مدل BH-1158 بوش

گوشت کوب برقی مدل BH-1158 بوش

دسته بندی: چرخ گوشتبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
گوشت کوب برقی بوش مدل BS-1158 یک محصول کاربردی و با کیفیت با موتوری قدرتمند و پر توان که در آشپزخانه وسیله ای کاربردی و کمک آشپزی مناسب است که باعث راحتی کار و صرفجویی در زمان می شود.گوشت کوب برقی بوش مدل BS-1158 دارای یک موتور قدرتمند 1000واتی است که میتواند انواع مواد غذایی را به سادگی له و خرد کند.محل قرارگیری دست روی آن طوری طراحی شده است که کاملا آرگونومیک بوده و کوچکترین لغزشی ندارد.و دسترسی به تنظیمات سرعت ساده و راحت است.
تیغه ها و بدنه کاملا از جنس استیل ضد زنگ می باشد و دارای کیفیت ساخت بالا است.با استفاده از سری گوشت کوب قدرت موتور صرف چرخاندن تیغه ها شده و برای له کردن موادی مانند گوشت بادمجان و... استفاده میشود.با عوض کردن میله پایه دسته موتور به طرف خردکن وصل میشود و آماده است تا مواد غذایی درشت تر را خرد کند.همراه این محصول یک لیوان هم می باشد که برای پایه گوشت کوب کاربرد دارد،با له کردن مواد داخل این لیوان راندمان و راحتی کار با گوشت کوب بیشتر میشود.علاوه بر این موارد سری همزن نیز در این محصول موجود است که برای همزدن موادی مثل تخم مرغ انواع سس و خمیرهای نرم کاربرد دارد.
جنس بدنه خردکن و همزن بوش استیل بوده که علاوه بر زیبایی خاصی که به گوشت کوب داده است، موجب سهولت در شستشو و تمیز کردن آن می شود. این وسیله چندکاره از یک تیغه چهار پره برای کوبیدن و نرم کردن برخوردار است. خرد کن و همزن بوش از چهار قطعه مجزا تشکیل شده است. گوشت کوب، همزن، خرد کن و یک محفظه پلاستیکی برای برداشتن مواد غذایی مختلف از اجزای گوشت کوب برقی بوش مدل BS-1158 محسوب می شوند.
این محصول دارای یک ظرف پلاستیکی با کیفیت با ظرفیت ۶۰۰ سی سی برای جابجایی مواد غذایی مایع است. بدین ترتیب می توانید در درون این ظرف به راحتی مواد غذایی مورد نظر خود را نرم کرده، له کرده، مخلوط کرده و یا یکنواخت نمایید.
این گوشت کوب از یک محفظه جداگانه درب دار با دو تیغه برای خرد کردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات برخوردار است.
گوشت کوب مدل BS-1158 یک وسیله چندکاره و مناسب برای تهیه انواع غذا، کیک، دسر و شیرینی است. گوشت کوب برقی چندکاره یک وسیله کاربردی و همه کاره در آشپزخانه شماست. شما می توانید انواع پوره ها و یا سوپ را برای کودکان خود بوسیله گوشت کوب نرم و یکنواخت نمایید.
اگر نیاز به همزدن موادی مانند تخم مرغ و یا مایع کیک و غیره دارید می توانید از همزن استفاده کنید. در نهایت برای تهیه انواع سالاد، خرد کردن سبزیجات، میوه ها، کاهو، کلم و غیره می توانید از خرد کن استفاده کنید.

محفظه شفاف گوشت کوب برقی جهت استفاده گوشت کوب و یا همزن مناسب است. اگر چه می توانید گوشت کوب و همزن را مستقیم در ظرف و یا قابلمه دیگری نیز استفاده نمایید. گوشت کوب برقی چند کاره بوش مدل BS-1158 وسیله ای است که کیفیت و کارایی بالایی داشته و تهیه آن برای هر آشپزخانه ای ضروری است.
توان1000 وات
بدنهاستیل
تعداد تیغه4 عدد
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
عملکردگوشت کوب ،خردکن، همزن
طراحیزیبا و ارگونومیک
ویژگی هادارای 5 سرعت مختلف تنظیم قدرت موتور، چرخش معکوس، 4 عنلکرد مجزا
ساختآلمان
  امتیاز کاربران به:

گوشت کوب برقی مدل BH-1158 بوش

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط