صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی آشپزخانه   چرخ گوشت   چرخ گوشت سیلور مدل HR2713 فیلیپس
چرخ گوشت سیلور مدل HR2713 فیلیپس
چرخ گوشت سیلور مدل HR2713 فیلیپس
چرخ گوشت سیلور مدل HR2713 فیلیپس
چرخ گوشت سیلور مدل HR2713 فیلیپس
چرخ گوشت سیلور مدل HR2713 فیلیپس

چرخ گوشت سیلور مدل HR2713 فیلیپس

دسته بندی: چرخ گوشتبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
در بسیاری از خانه‌ها گوشت چرخ‌کرده و سوسیس به صورت آماده و از بیرون تهیه می‌شود. تهیه‌ این مواد غذایی در خانه، اطمینان از سالم‌ بودن این موادغذایی را افزایش می‌دهد. چرخ‌گوشت «فیلیپس» مدل «HR2713» دستگاهی قدرتمند است که طراحی هوشمندانه‌ای در پس‌زمینه دارد. این چرخ‌گوشت توان زیادی داشته و می‌تواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌ کرده و تحویل دهد. این قابلیت به خاطر بهره‌گیری از تیغه‌ی برنده از جنس فولاد ضدزنگ است که جلوی مارپیچ دستگاه نصب می‌شود. دیسک‌های خروجی دستگاه در سایزهای مختلف، باعث می‌شوند تا گوشت یا ماده‌ی غذایی چرخ‌شده در اندازه‌های مختلفی آماده شوند. وجود قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس هم می‌تواند امکانی کاربردی باشد تا تنوع غذایی افراد زیاد شود. وجود استوانه‌های فلزی برای رنده‌کردن موادغذایی و سبزیجات، امکان جانبی این دستگاه محسوب می‌شود. در چرخ‌گوشت فیلیپس مدل HR2713، ابزار نظافت جدیدی برای تمیزکردن سریع‌تر دیسک‌های فلزی وجود دارد. طول سیم برق به میزان مناسب است تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد. فیلیپس تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و مبتکرانه، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

طراحی ظاهری
این مدل به دلیل وزن بسیار کم یعنی حدود 2.3 کیلوگرم مزیت بزرگی در جابجایی نسیت به مدل‌های قدیمی دارد که بدلیل به کاربردن نوعی پلاستیک مرسوم در تولید لوازم خانگی به نام Acrylonitrile Butadiene Styrene یا به صورت مخفف ABS بوده که وزن اندک اما مقاومت بسیاری بالایی دارند ترکیب دو رنگ تیره و روشن هم بر جذابیت بصری کار افزوده است.

مشخصات فنی
درت 1600 واتی این وسیله نشان از توانی مناسب برای چرخ‌کردن و در هر دقیقه ظرفیت خروج 1.7 کیلوگرم را دارد که به وسیله دو دیسک یا همان تیغه فولادی 5 و 8 میلی لیتری انجام می‌گردد، البته استفاده از این دستگاه برای سبزیجات نیز به کمک سه استوانه برای رنده ریز، درشت و ورقه ممکن است. سوسیس شاید غذای ناسالمی محسوب شود اما نمی‌توان بخاطر لذیذ بودن از آن چشم پوشی کرد اگر تهیه به صورت سالم و خانگی را مدنظر دارید بهترست بدانید که HR2713 دو قیف 12 و 22 میلی متری برای این کار در نظر گرفته تا سفره شما رنگین‌تر از قبل بوده و از غذاهای محبوب خودتان چشم پوشی نکنید.
یکی از نگرانی‌های مهم در باب این وسیله مانندن اضافه مواد چرخی در خروجی و حتی بعد از شستن بوده که باعث بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات می‌شود یک وسیله جانبی همراه این محصول است که کاملاً در خروجی چفت شده و امکان خروج ریزترین مواد را فراهم کرده عملیات شستشو را نیز برای شما ساده‌تر خواهد کرد.

نکات مهم
از قبل از شروع به کار از وسیله گوشت ها را 30 دقیقه در فریزر بگذار تا نیمه مجمد شود.
یکسره از این دستگاه کار نکشید و در فواصل چند دقیقه‌ای استراحتی به دستگاه بدهید.
بهترست برای داشتن گوشتی منسجم و یک دست ابتدا با تیغه درشت‌تر و بعد با تیغه ریزتر چرخ نمایید اینگونه به افزایش عمر وسیله‌تان هم کمک خواهید کرد.
سبزیجاتی که برای رنده شدن در نظر گرفته‌اید بدون آب اضافه باشد و کامل آبکشی کرده باشید.
توان1600 وات
ابعاد310×150×330 میلی متر
جنس تیغهفولاد ضدزنگ
وزن2.3 کیلوگرم
میزان و سرعت خروجی170 گرم در دقیقه
قابلیتسوسیس ساز و کوپلینگ تمام فلزی
اقلام همراهابزار نظافت جدید برای تمیز کردن سریع تر دیسک های فلزی، 3 نوع استوانه فلزی برای رنده درشت، ریز و ورقه ورقه نمودن سبزیجات، قیف های 12 و 22 میلی متری برای تهیه سوسیس، دیسک های فولادی ضد زنگ (8 و 5 میلی متری)
  امتیاز کاربران به:

چرخ گوشت سیلور مدل HR2713 فیلیپس

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط