صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین لباسشویی   سامسونگ   ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل W80J4213WK سامسونگ
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل W80J4213WK سامسونگ
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل W80J4213WK سامسونگ
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل W80J4213WK سامسونگ
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل W80J4213WK سامسونگ
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل W80J4213WK سامسونگ
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل W80J4213WK سامسونگ

ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل W80J4213WK سامسونگ

دسته بندی: سامسونگبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلوگرم WW80J4213KW دارای قابلیت و ویژگی های کاربردی و منحصر بفرد است. درام این لباسشویی با سرعت 1200 دور در دقیق می چرخد و موتور آن از نوع دیجیتال اینورتر و بدون تسمه است. طراحی زیبا و خوستنی دارد. به واسطه ی موتور اینورتر مصرف انرژی آن کم است. برنامه های شستشوی متعدد دارد و جدا از آن یک سری آپشن اضافی برای آن اتخاذ شده است. شستشو در دمای کم و شستشو توسط حباب های ساخته شده، قفل کودک، سیستم عیب یابی هوشمند که با استفاده از آن می توان از طریق گوشی به آن وصل شد و عیب آن را برطرف کرد، گرم کننده سرامیکی و طراحی زیبا از جمله ویژگی های آن است.

از آنجایی که هسته ی اصلی هر وسیله را موتور آن تشکیل می دهد، کارایی و دوام و طول عمر و به طبع آن که مصرف انرژی محرک که همان موتور است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. موتور اینورتر دیجیتال مصرف انرژی کم، صدا و لرزش کم و دوام و طول عمر زیادی دارد به طوری که برای کشور های اروپایی 5 سال گارانتی شده است که نشان از کیفیت و اعتبار شرکت سازنده(سامسونگ) دارد. به واسطه ی استفاده از این نوع موتور ها یک سری متعلقات که در ماشین لباسشویی های ماقبل استفاده می شد و جز لاینفک آن بود، حذف شده و سبب جا دار بودن داخل لباسشویی و بزرگ تر شدن درام که لباس ها داخل آن قرار می گیرد شده است. 
برنامه های شستشوی متعددی برای این ماشین لباسشویی در نظرگرفته شده است. بسته به نیاز و جنس لباس ها و یا حتی شرایط مورد استفاده می توان آنها را انتخاب کرد و بقیه کار توسط لباسشویی انجام می شود. 
از آنجایی که این لباسشویی فول اتوماتیک میزان افزایش دما ، تعداد چرخه های شستشو، ابکشی کردن، شستشوی اولیه یا Prewash توسط خود ماشین لباسشویی انجام می شود. علاوه بر برنامه های شستشو یک سری آپشن اضافه برای آن در نظر گرفته شده است که با رجوع به پنل کنترل می توان از آن استفاده کرد.

شستشوی حبابی و بخارشوی 
یک تکنولوژی جدید که اخیرا شرکت سامسونگ از آن استفاده کرده است سیستم بخارشوی است. در این سیستم بخار زیادی داخل ماشین لباسشویی تولید شده و با محلولی که دارای شوینده است و توسط کاربر به آن اضافه می شود به حباب تبدیل می شود. این حباب بهترین کارایی و نفوذ را حتی در دما پایین دارند. بنابراین دیگر لازم نیست دما تا حد زیاد بالا رود و شستشوی بهینهخ و کامل انجا می شود. البته ناگفته نماند تمام این ساز و کار ها به صورت اتوماتیک انجام می شود. بنابراین قابلیت های زیادی مانند ضد چروک بودن، ضد آلرژی و محافظت از رنگ لباس ها را موجب می شود و در مصرف انرژی بهینه سازی لازم صورت می گیرد.
ظرفیت8 کیلویی
ابعاد60x55x85 سانتیمتر
وزن59 کیوگرم
موتوربدون تسمه Direct Drive
صفحه نمایشلمسی LED
زاویه باز شدن درب125 درجه
رنگسفید
تعداد برنامه شست و شو14 برنامه
دور موتور1200 دور بر دقیقه
قابلیت هاتمیز کردن خودکار محفظه داخلی، تنظیم زمان، شستشوی سریع و کامل، شستشو با بخار،
ویژگی هاضد لک، چروک و آلرژی، سنسور تشخیص وزن لباس، محافظت از رنگ لباس، شستشو و خشک کن، سنسور حذف کردن کف،
ساختکره جنوبی
  امتیاز کاربران به:

ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل W80J4213WK سامسونگ

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط