صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین ظرفشویی   سایر برندها   ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو

ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو

دسته بندی: سایر برندهابرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو 16421 محصول بی نظیر کمپانی بکو می باشد که در سال 2019 طراحی و روانه بازار شده است. این محصول با کیفیت، جزء بهترین محصولات شرکت بکو بشمار می آید. ظرفشویی بکو با ظرفیت 14 نفره و با رنگ نقره ای و سفید در ابعاد 600x850x600 میلی متر ساخته شده و دارای مصرف آب بسیار کمی به مقدار 9.5 لیتر در هر بار شستشو می باشد. رده مصرف انرژی این محصول فوق العاده ++A است و بهترین کارایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. 

ماشین ظرفشویی بکو با فناوری های متعدد و بدون هیچ گونه آسیبی، ظروف را پاکیزه و براق می کند. دیگر ویژگی های قابل بحث در مورد این ظرفشویی عبارتند از: برنامه خودکار، جلوگیری از سر ریز آب WaterSafe +، آب شدید AquaIntense، عملکرد سریع +، Prewash، حالت نیم بار، مصرف آب در هر بار شستشو 9.5 لیتر، ورودی استاندارد، شاخص نمک، موتور اینورتر ProSmart با گردش BLDC، صفحه نمایش LCD، دمای برنامه ها 35-40-45-50-65-70 درجه سانتی گراد، رده مصرف انرژی ++A و دارای سنسور کثیفی که همگی یک سیستم بی نقص را به وجود آورده اند.

دیزاین و طراحی ظرفشویی 16421
ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو 16421 با ظرفیت بالا در رنگ نقره ای و سفید با بدنه ای ضد زنگ و مقاوم به صورت مبله ساخته شده است. این محصول با ابعاد 600x850x600 میلی متر بهترین گزینه برای هر دیزاینی می باشد. همچنین دارای 2 عدد قفسه ضد زنگ با 3 موقعیت بارگذاری شده قابل تنظیم است که به راحتی می توان اندازه ی آن ها را تغییر داد تا با ایجاد فضای بیشتر بتوان ظروف بزرگ را در آن جا داد. این ظرفشویی مدرن و بی نظیر دارای صفحه لمسی، ارتفاع طاقچه 85 سانتی متر، دستگاه پخش کننده مواد شوینده کشویی، قفسه ی لیوان قابل تنظیم، قفسه ی کارد و چنگال کشوی، کنترل برنامه با دکمه می باشد.

برنامه های شستشوی اصلی ظرفشویی بکو
QUICK: شستشوی سریع
Auto: شستشوی خودکار سطح خاک ظروف را توسط سنسورها تشخیص داده و پس از آن بطور خودکار چرخه شستشوی مناسب برای ظروف مورد نظر را تعیین کرده و شما را از وظیفه انتخاب برنامه خودتان خلاص می کند.

این ماشین ظرفشویی دارای موتور اینورتر بسیار قوی و فوق العاده ساکت ProSmart ™ است که باعث بیشترین سرعت عمل در این دستگاه شده است و صدایی بسیار ناچیز معادل 42 دسی بل را تولید می کند. می توان امکانات دیگری همچون: عملکرد سریع +، دارای سنسور کثیفی، سیستم خشک کردن با تهویه فعال، سیستم محافظت از ظروف شیشه ای، جلوگیری از سر ریز آب WaterSafe +، عملکرد TrayWash، آب شدید AquaIntense و 6 برنامه ی شستشوی بی نظیر می باشد. این ماشین ظرفشویی با حفاظت از شیشه از خراشیدگی و ضربه به بافت ظریف شیشه ها جلوگیری می کند. فناوری WaterSafe + در صورت شروع نشت شلنگ ورودی آب با خاموش کردن خودکار آب ، ایمنی بیشتری را تأمین می کند. عملکرد سریع + در ماشین ظرفشویی Beko عملکرد تمیز کردن 3 برابر سریع تر و شگفت انگیزتر است. این عملکرد می تواند تا 70٪ از وقت با ارزش شما را صرفه جویی کند و بشقاب هایتان را نیز درخشان کنید تا بیشتر وقتتان صرف مکالمه ی درخشان با میهمانان شود. همچنین با عملکرد TrayWash وظیفه ی تمیز کردن سینی و قفسه های اجاق گاز را برعهده دارد این برنامه تمیز کردن سینی فشار قوی TrayWash’s این کار دشوار را برای شما انجام می دهد تا بیشترین وقت آزاد خود را پیدا کنید.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DFN16421W بکو

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط