صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین ظرفشویی   سایر برندها   ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DW-1483W دوو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DW-1483W دوو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DW-1483W دوو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DW-1483W دوو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DW-1483W دوو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DW-1483W دوو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DW-1483W دوو
ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DW-1483W دوو

ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DW-1483W دوو

دسته بندی: سایر برندهابرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
ظرفشویی ۱۴ نفره دوو مدل DW-1483W محصولی با ظاهری زیبا و مدرن می‌باشد. ظرفشویی دوو مجهز به موتور Normal بوده که باعث صدای کمتر حین کار می‌شود و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. رده انرژی ماشین ظرفشویی دوو ++A که علاوه بر شستشویی کامل و بهداشتی سبب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی نیز می‌شود .
ظرفشویی DW-1483W دوو مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می‌باشد که از طریق آن به راحتی می‌توانید از مشکل دستگاه خود مطلع شوید. این دستگاه دارای برنامه های : شستشوی سریع ، شستشوی اقتصادی ، شستشوی ۶۰دقیقه ای، ظروف حساس، خشک کردن و آبکشی می‌باشد . ظرفشویی ۱۴۸۳ دوو دارای ۳ طبقه مجزا با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد مخصوص قاشق و چنگال است . از ویژگی های ظرفشویی ۱۴۸۳ دوو میتوان به شستشو با نصف ظرفیت اشاره نمود و مناسب برای زمانی است که مقدار ظروف کثیف ، نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی می‌باشد . همچنین مجهز به سیستم شستشو با تاخیر بوده که میتوان زمان شستشو را به تاخیر انداخت. از طریق قفل کودک میتوان از دسترسی کودکان به دستگاه جلوگیری نمود.

شستشو با نصف ظرفیت (Alt)
این قابلیت در ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-1483W به شما این امکان را می دهد که دستگاه را به اندازه نیمی از ظرفیت آن در سبد پایین و یا بالا پر کرده و بشویید.بدین ترتیب،با استفاده از قابلیت شستشو با نصف ظرفیت می توانید در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کرده و به راحتی از داشتن ظروفی تمیز در حداقل زمان ممکن بهره مند شوید.همچنین مجهز به سیستم شستشو با تاخیر بوده که میتوان با هر بار فشردن این دکمه،یکساعت به زمان اضافه میشود و تا 24 ساعت میتوانید شستشو را به تاخیر بیاندازید.

برنامه شستشو در ۶۰ دقیقه
شما می توانید در مواقعی که عجله دارید و زمان برای شما اهمیت زیادی دارد،مهمانی در خانه دارید و می خواهید شستن ظرف ها سریع تر تمام شود تا بتوانید سری دوم ظرف خود را داخل ماشین قرار دهید و یا برای انجام کاری از منزل خارج شوید،با اضافه کردن برنامه شستشوی سریع Quick wash به میزان 20 تا 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهید و با این فناوری ظرف‌ها را تنها در 60 دقیقه بشویید و ابکشی نمایید. این کاهش زمان،بستگی به برنامه شستشو و زمان آن دارد و لازم به ذکر است بدانید،با این برنامه نیز در ماشینظرفشویی دوو DW-1483W شما می توانید ظروف شسته شده خود را با همان کیفیت همیشگی تحویل بگیرد؛استفاده از این برنامه برای زمانی که عجله دارید بسیار مناسب است که موجب صرفه جویی در زمان و انرژی می شود.

سیستم عیب یابی هوشمند
ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-1483W با بکار گیری سیستم عیب یابی هوشمند این امکان را به کاربر می‌دهد تا زمانی که دستگاه دچار مشکل شد با گوشی هوشمندی که در دسترس قرار دارد،ماشین ظرفشویی دوو را بررسی کند و مشکل را شناسایی و با آسان ترین روش ممکن مشکل دستگاه را برطرف نماید.

طراحی
ماشین ظرفشویی دوو با طراحی شیک و زیبای خود همیشه توانسته مورد پسند کاربران قرار بگیرد.طراحی ظاهری این دستگاه بصورت مدرن و ساده بوده و آشپزخانه شما را زیباتر جلوه خواهد داد.دوو در طراحی داخلی این دستگاه از دیواره های ضد زنگی استفاده کرده که باعث افزایش طول عمر دستگاه شده است.همچنین شرکت دوو این محصول را با دو رنگ سفید و سیلور تولید کرده است.قابلیت‌های موجود با طراحی مطلوب ادغام شده‌اند تا براحتی از آن‌ها استفاده نموده و شستشوی کامل ظروف را شاهد باشید.پنل نمایشگر LCD دیجیتال بر روی این محصول استفاده شده است و برنامه‌ی انتخاب شده و همچنین زمان باقی مانده شستشو را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.پایه‌های موجود بر روی ماشین ظرفشویی دوو DW-1483W قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و این امکان را به شما خواهند داد تا این ظرفشویی را در آشپزخانه به حالت استاندارد در آورید.عرض 60 سانتی متری این محصول به شما کمک می‌کند تا براحتی آن را در مکان مورد نظرتان جای دهید.

نتیجه گیری
ماشین ظرفشویی،یکی از لوازم ضروری دنیای مدرن و آشپزخانه های امروزی به شمار می رود.ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-1483W با دارا بودن قابلیت های متعدد و کارایی و بهره وری انرژی بالا،از جمله پر طرفدارترین ظرفشویی های موجود در بازار بوده.به علاوه این دستگاه به دلیل قابلیت ها و آپشن های متنوع و بسیار کاربردی خود طرفداران زیادی را به سوی خود جذب نموده است.شما نیز با خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی بانه ممتاز تمیزی را به ظرفهای خود هدیه دهید.
ظرفیت14 نفره
مصرف آب10 لیتر
تعداد برنامه شست و شو8 برنامه
رده مصرف انرژیA++
ابعاد600*600*850 میلیمتر
وزن52 کیلوگرم
شروع شستشو با تاخیر1 الی 24 ساعت
صفحه نمایشLCD
تعداد سبد3
ویژگی سبدسبدهای تاشو و مجزا برای قاشق و چنگال
برنامه های شستشواتوماتیک، شدید، عادی، اقتصادی، شستشو در 90 و 60 دقیقه، شستشوی ظروف چینی و شیشه ای، شستشو میوه و سبزیجات
قابلیت هاقفل کودک،شستشو با نصف ظرفیت، برنامه آبکشی مجزا، کاهش زمان شستشو، خشک کن اضافی
  امتیاز کاربران به:

ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل DW-1483W دوو

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط