صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین ظرفشویی   سایر برندها   ماشین ظرفشویی 12 نفره مدل QW-MB612 شارپ
ماشین ظرفشویی 12 نفره مدل QW-MB612 شارپ
ماشین ظرفشویی 12 نفره مدل QW-MB612 شارپ
ماشین ظرفشویی 12 نفره مدل QW-MB612 شارپ
ماشین ظرفشویی 12 نفره مدل QW-MB612 شارپ
ماشین ظرفشویی 12 نفره مدل QW-MB612 شارپ

ماشین ظرفشویی 12 نفره مدل QW-MB612 شارپ

دسته بندی: سایر برندهابرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
ماشین ظرفشویی شارپ مدل QW-V612-SS3 دارای ظرفیته 12 نفره و رتبه مصرفه انرژی ++Aو رنگ نقره ای می باشه. از ویژگی های برجسته ماشین ظرفشویی شارپ مدل 612 می توان به صفحه نمایشگر دیجیتال و 6 برنامه شستشو ، قفل کودک،دو قفسه اشاره نمود. با ظرفشویی شارپ با کمترین مقدار آب می توان تمامی ظروف رو به صورت کاملا بهداشتی شستشو کرد. این مدل دارای ویژگی های دیگری مثل تشخیص چربی و لکه ،میزان صدای کم ، قابلمه شور می باشه.قفل کودک گزینه ای برای محافظت پنل ظرفشویی در زمان استفاده می باشد.

این ماشین ظرفشویی از مدل های مبله تولید شده توسط کمپانی شارپ است .شارپ شرکت صنایع الکترونیکی ژاپنی مستقر در اوساکا است که طراح و تولیدکننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی می‌باشد .این مدل با رنگ بدنه سفید و نقره ای تولید شده است. بالاترین قسمت ظرفشویی، محل قرار گیری کنترل پنل می باشد. با وجود دکمه های فشاری می توانید تنظیمات دلخواه را اعمال کنید. جهت شستشوی بهینه و بهتر ظروف، می توانید از ۶ برنامه موجود بر روی ظرفشویی بهره بگیرید. با این وجود ارائه نتیجه بهتر در کنار مصرف بهینه آب و انرژی را شاهد خواهیم بود. یکی از برنامه های موجود بر روی ظرفشویی می توان به شستشوی سریع اشاره کرد؛ با انتخاب این برنامه، ظروف در کمترین زمان ممکن تمیز و براق خواهند شد.‌

رتبه مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی ++A است که می توان گفت جزء ظرفشویی های کم مصرف موجود در بازار می باشد. محفظه داخلی شامل ۲ کشو می باشد؛ این دو کشو دارای قسمت های مجزایی جهت قرار گیری انواع ظروف مختلف می باشد.‌ همان طور که می دانید یکی از فاکتورهای پر اهمیت هنگام خرید لوازم خانگی، طراحی و رنگ بدنه است. بر این اساس کمپانی های تولید کننده سعی می کنند لوازم خانگی را با طرح ها و رنگ های متنوع تولید کنند تا مشتریانشان را راضی نگه دارند.

با باز کردن ظرفشویی شاهد دو کشو جهت قرار گیری انواع ظروف مختلف هستیم. با این وجود شما می توانید به سادگی ظروف خود را در ظرفشویی قرار دهید.‌ کنترل پنل ظرفشویی در قسمت بالایی درب قرار داده شده تا دسترسی به آن ها ساده تر باشد. کنترل پنل شامل دکمه های فشاری جهت اعمال تنظیمات و صفحه نمایش می باشد. ماشین ظرفشویی ۱۲ نفره شارپ مدل QW-MB612 با برنامه های متنوع شستشو همراه شده. با این وجود شما می توانید با توجه به نوع ظروف و میزان کثیفی آن ها، برنامه متناسب را انتخاب کنید. انتخاب برنامه مناسب، علاوه بر شستشوی بهتر ظروف، مانع هدر رفتن آب و انرژی خواهد شد.‌شستشوی سریع « Rapid washing » یکی از برنامه های موجود بر روی این ظرفشویی است که در کمترین زمان ممکن ظروف را تمیز و براق خواهد کرد. 

طراحی داخلی
با گشودن درب ماشین ظرفشویی ۱۲ نفره شارپ مدل QW-MB612 به بخش داخلی و قفسه‌های این محصول دسترسی خواهید داشت. این ماشین ظرفشویی دارای ۲ قفسه در بخش داخلی است که با طراحی مناسب امکان چینش حجم بالایی از ظروف را فراهم خواهد کرد. کشوهای موجود امکان تنظیم ارتفاع را دارند از این رو شما می‌توانید با قرار دادن آن‌ها در حالت مطلوب، ظروف کوچک و حتی کاسه و قابلمه را در این محصول جای دهید. کشو کارد و چنگال نیز همراه با این محصول ارائه شده است تا به راحتی این اقلام را نیز در محفظه‌ی ظرفشویی بچینید.
مخزن مواد شوینده بر روی درب مدل QW-MB612 شارپ قرار گرفته است تا به راحتی قرص و سایر موارد را برای شستشوی کامل در آن قرار دهید. قرار گیری این مخزن بر روی میانه‌ی درب امکان دسترسی راحت تر را فراهم خواهد کرد. این محصول قابلیت قفل درب را دارد تا پس از شروع شستشو و یا در سایر موارد ضروری امکان باز شدن درب فراهم نباشد. با این تفاسیر این محصول با طراحی مطلوب در بخش خارجی و داخلی تولید شده است. رنگ سفید این ماشین ظرفشویی با سایر لوازم موجود در آشپزخانه ست کنید و محیط لوکس را ایجاد نمایید.

برنامه‌های شستشو برای تمیز کنندگی بالا
ماشین ظرفشویی ۱۲ نفره شارپ مدل QW-MB612 این امکان را به شما خواهد داد تا از طریق ۶ برنامه‌ی موجود، عالی ترین سطح تمیز کنندگی را بر روی ظروف شاهد باشید. شما می‌توانید با توجه به ظروفی که در اختیار دارید و شستشویی که قرار است بر روی آن‌ها اعمال شود، می‌توانید هر یک از برنامه‌ها را انتخاب نمایید. در صورتی که قرار است ظرف‌های شیشه‌ای و حساس را شستشو دهید، برنامه‌ی شستشوی ظروف شکننده و حساس را انتخاب نمایید. برنامه‌ی شستشوی سریع در ۳۶ دقیقه را در مواردی انتخاب نمایید که برای اتمام چرخه‌ی شستشو عجله دارید و یا اینکه ظرف‌های در اختیار دارید چندان کثیف نیستند. سایر برنامه‌ها را زمانی انتخاب کنید که به آن‌ها برای شستشوی کامل نیاز دارید و از تمیز کنندگی بالای آن‌ها اطمینان داشته باشید. 

توابع اضافی 
از توابع اضافی موجود که کاربرد مناسبی برای شما خواهد داشت، قابلیت تاخیر در شستشو می‌باشد. این قابلیت برای مواردی کاربرد دارد که ظرف‌هایتان را در ماشین ظرفشویی شارپ مدل QW-MB612 چیده‌اید و قصد دارید زمان شروع را به تاخیر بیندازید. این قابلیت امکان تاخیرشروع به کار برنامه را فراهم خواهد کرد. با انتخاب این تابع شما می‌توانید پس از مدت زمان چند ساعته ظرف‌ها را از ماشین ظرفشویی خارج کنید و لازم نیز نگران ماندن آن‌ها برای مدت مشخصی در ظروف باشید.
ظرفشویی شارپ مدل QW-MB612 دارای ظرفیت ۱۲ نفره می‌باشد. در مواردی ممکن است ظرف‌ها به حدی نباشند که از تمام ظرفیت موجود استفاده نمایید. در این حالت کافیست تمامی ظرف‌هایتان را در یکی از سبدهای موجود بچینید و شستشو کامل را بر روی آن‌ها شاهد باشید. فعال کردن این قابلیت کمک می‌کند تا در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی نماید و در کنار آن تمیز کنندگی بالا را در ظروف شاهد باشید. قابلیت خشک کن اضافی نیز از موارد کاربردی موجود است که از کارایی‌های ویژه بر روی این مدل می‌باشد. با این توابع اضافی از کارایی عالی و مطلوب این محصول اطمینان داشته باشید.
ظرفیت12 برنامه
نوع دستگاهمبله
رده انرژیA++
تعداد برنامه شست و شو6 برنامه
موتوربدون تسمه Direct Inverter
ویژگی هاشستشو با تاخیر، کار با نصف ظرفیت، خشک کن،
  امتیاز کاربران به:

ماشین ظرفشویی 12 نفره مدل QW-MB612 شارپ

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط