صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   جارو برقی و شارژی   جارو برقی ارگومکس 3600 وات بوش
جارو برقی ارگومکس 3600 وات بوش

جارو برقی ارگومکس 3600 وات بوش

دسته بندی: جارو برقی و شارژیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
جارو برقی بوش BOSCH با توان 3600 وات از سری Ergomaxx’x شرکت بوش بوده که در ساخت آن از موتور پیشرفته HiSpin با تیغه های آیرودینامیکی و جریان هوای کالیبره شده برای بهترین مکش و پایین ترین مصرف انرژی استفاده شده است. در مخزن این جارو برقی از کیسه یکبار مصرف در اندازه XXL بکار گرفته شده است که نیاز به تعویض سریع کیسه را رفع می نماید و هنگام پر شدن کیسه ، توسط نشانگر روی بدنه شما را مطلع می سازد. 
این دستگاه مجهز به سیستم Quattro Power بوده که در کنار مصرف پایین انرژی ، موجب نهایت کارایی و تمیزی می شود. توسط سیستم Power Protect نهایت پاکیزگی و مکش حتی در زمان پر بودن نسبی کیسه ، اعمال میشود. برای جلوگیری از ورورد گرد و غبار و هوای آلوده به محیط منزل ، در قسمت خروج هوای جارو برقی، فیلتر HEPA تعبیه شده است. توسط ولوم چرخشی روی بدنه میتوان دستگاه را روشن و خاموش نمود همچنین میزان قدرت آن را تنظیم کرد. لوله خرطومی در این مدل به صورت کنفی طراحی شده که نسبت به لوله های پلاستیکی مقاومت بالاتری دارد.
این دستگاه دارای یک پارویی برای جارو نمودن فرش، موکت، سرامیک و یک پارویی مجزا برای جارو نمودن سطوح حساس مانند پارکت میباشد. همچنین دارای سری باریک برای گردگیری گوشه ها و سری کوچک برای گردگیری مبلمان می باشد. شعاع کارکرد دستگاه 12 متر بوده که محدوده دسترسی مناسبی را در اختیارتان قرار می دهد.
این جارو برقی با دکمه های دیجیتال و لمسی سرعت و مکش جاروبرقی را تنظیم کنید. لوله خرطومیدستگاه از کیفیت مرغوبی برخوردار است که علاوه انعطاف زیاد و مقاومت بالا، به راحتی له نشده و آسیب نمی بیند. طراحی دسته جارو کاملا ارگونومیک طراحی شده است تا استفاده از آن کاملا راحت و کاربردی باشد. فیلتر بهداشتی این جارو نیز مانع از ورود گرد و غبار و خاک به موتور دستگاه می شود.

ویژگی ها:
بدنه مقاوم و بسیار مستحکم
دارای لوله بلند چند لایه کنفی
دارای فیلتر بهداشتی یا خروجی HEPA جهت تصفیه هوای خروجی
لوله استیل تلسکوپی و دارای یک کیسه دائمی اضافی
لوازم جانبی شامل گوشه گیر، مبل پاک کن
توان3200 وات
مدلErgomaxx
تعداد حالت تنظیم سرعت5
نوع تنظیم سرعتلمسی
ویژگی هادارای فیلتر هپا، کیسه اضافی، برس سایز بزرگ
ساختآلمان
  امتیاز کاربران به:

جارو برقی ارگومکس 3600 وات بوش

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط