صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   جارو برقی و شارژی   جارو برقی سوپر سایلنت (کم صدا) 3400 وات بوش
جارو برقی سوپر سایلنت (کم صدا) 3400 وات بوش
جارو برقی سوپر سایلنت (کم صدا) 3400 وات بوش

جارو برقی سوپر سایلنت (کم صدا) 3400 وات بوش

دسته بندی: جارو برقی و شارژیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
جاروبرقی 3400 وات بوش لوله کنفی جدید است که با طراحی شیک و قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارد. این جاروی فوق العاده با توان 3400 وات و بدنه ی مستحکم، از بهترین جاروی های مونتاژی بازار محسوب می شود. وجود لوله کنفی علاوه بر انعطاف بالا، بسیار مستحکم و بادوام است. دکمه ی گردان تنظیم قدرت موتور با چراخ های زیبا، جلوه ی بی نظیری با جاروی سوپر سایلند بوش بخشیده است. وجود دو عدد کیسه ی دائمی، نیاز شما را از خرید کیسه و صرف هزینه های زیادی برطرف می کند.

جاروبرقی آلمانی 3400 وات بوش BOSCH مدل ProNext4 یکی از باکیفیت‌ترین و قابل‌ترین و مناسب ترین قیمت جاروهای برقی موجود در بازار است. توان مکش بالا در این جارو برقی در دهانه ورودی از بسیاری جارو های پرقدرت بازار نیز بیشتر است که یک مزیت در محبوبیتش می باشد. جاروبرقی بوش مدل ProNext4 از انواع جارو های کیسه‌ دار است که با بهره‌گیری از قدرت موتور توانمند خود می‌تواند جاروکشی را به بهترین شکل انجام دهد. بهره‌گیری از پارویی ویژه در این مدل، لوله تلسکوپی باکیفیت، دسته ارگونومیک و خرطومی این دستگاه باعث می‌شود تا شعاع ۱۳ متری تحت پوشش قرار گیرد.

لوله تلسکوپی امکان تنظیم شدن قد جارو برای افراد مختلف را میسر می‌سازد. بدنه دستگاه بسیار زیبا طراحی‌شده است. تنظیم قدرت دستگاه توسط دستگیره روی آن تعیین می‌شود. دکمه‌ها و سیم‌ جمع‌ کن نیز روی دستگاه قرارگرفته است. زیر جارو برخلاف بسیاری از جاروهای تولیدی شرکت‌ های مختلف چهار چرخ وجود دارد که هم ظاهر دستگاه را زیباتر می‌سازد و هم حرکت دستگاه بر روی سطوح راحت‌تر می‌شود. بهره‌گیری از فیلترهای بهداشتی در این مدل مانع خروج گرد و خاک از دستگاه شده و هوا را آلوده نمی‌کند. طراحی کلی دستگاه و عایق‌ بندی آن طوری است که صدای دستگاه اذیت کننده نبوده و آلودگی صوتی نیز ایجاد نمی کند.
یکی از مزایای مهم این جارو برقی صدای بسیار کم این دستگاه می باشد که در عین مکش بالای آن ناچیز است. همچنین این جاروبرقی بدنه بسیار مقاومی دارد که در برابر ضربات فیزیکی محکم می باشد.
توان3400 وات
ظرفیت کیسه3 لیتر
جنس لولهکنفی مقاوم
فیلتر بهداشتیهپا
مجهز بهتکنولوژی Super Silent
طراحیزیبا و لوکس
ویژگی هاموتور کم صدا و قدرتمند، مکش فوق العاده، دکمه کنترلی روی بدنه
ساختآلمان
  امتیاز کاربران به:

جارو برقی سوپر سایلنت (کم صدا) 3400 وات بوش

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط