صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   جارو برقی و شارژی   جارو برقی سوپر سایلنت (کم صدا) 2600 وات بوش
جارو برقی سوپر سایلنت (کم صدا) 2600 وات بوش
جارو برقی سوپر سایلنت (کم صدا) 2600 وات بوش

جارو برقی سوپر سایلنت (کم صدا) 2600 وات بوش

دسته بندی: جارو برقی و شارژیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
جاروبرقی بوش پرونکست 3 یکی دیگر از محصولات شرکت دوست‌داشتنی این شرکت بوده که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این جارو به موتوری پرقدرت با توان مصرفی 2600 وات مجهز شده است که در عین حال صدای این مدل بسیار کم است. جاروبرقی پرونکست 3 به وسیله این موتور قدرتمند می‌تواند کوچک‌ترین قسمت‌های خرده شده را هم از زمین جمع کند. این مدل از نوع جارو‌های کیسه‌دار بوده و گنجایش مخزن آن چیزی در حدود 5 لیتر است. این بدنه‌ بزرگ به‌ راحتی جا به‌ جا می‌شود زیرا از چرخ‌ های کوچک و کارآمد در زیر خود بهره می‌برد که قطعات فلزی هم دارند. این جارو وزن بسیار کمی دارد که خانم‌ها هم می‌توانند آن را به‌سادگی بلند یا جابجا کنند. زیر بدنه‌ی جارو چرخ‌هایی در نظر گرفته شده تا بتوانید با خیالی آسوده آن را روی سطوح جابجا کنید. همچنین از طریق ولوم تعبیه شده روی بدنه هم می‌توانید قدرت مکش را تحت کنترل داشته باشید. این جاروبرقی با دارا بودن لوله تلسکوپی، مناسب هر کاربری می‌باشد زیرا می‌تواند به راحتی لوله جاروبرقی را بلند و کوتاه کند. دسته این مدل جاروبرقی ارگونومیک می‌باشد که باعث سهولت در استفاده از آن می‌شود.
این محصول از چرخ های بزرگ بهره می برد که جارو کشیدن را بسیار راحت و تسهیل نموده است. طول سیم این محصول 9 است و لوله کنفی دارد. قدرت موتور جاروبرقی بوش پرونکست 3 برابر با 2600 وات می باشد که در نوع خود و نسبت به سایر رقبا مکش بسیار فوق العاده ای محسوب میشود. 
جاروبرقی بوش pro next3 دارای دو موتور است. صفحه آن دیجیتالی و شش سرعته میباشد. کمپرسوری فوق العاده کم صدا در کنار وزن سبک آن این محصول را جزو پرفروش ترین جاروبرقی ها تبدیل کرده است.

سایر ویژگی ها
جاروبرقی بوش پرونکست3 مجهز به دو فیلتر هپا با قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی است. براش ها و ابزارهای همراه آن کاملا کاربردی و هر یک در مکان خود بصورت کاملا بهینه مورد استفاده قرار می گیرند.
توان2600 وات
صفحهلمسی دیجیتال
رده مصرف انرژیA
جنس لولهکنفی تلسکوپی
فیلتر بهداشتی2 عدد هپا
ظرفیت کیسه6 لیتر
ویژگی هاکم صدا، مکش فوق العاده، سیم جمع کن خودکار
ساختتحت لیسانس آلمان
  امتیاز کاربران به:

جارو برقی سوپر سایلنت (کم صدا) 2600 وات بوش

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط