صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   اتو بخار و پرسی   اتو بخار برس دار مدل BSGS 1267 بوش
اتو بخار برس دار مدل BSGS 1267 بوش
اتو بخار برس دار مدل BSGS 1267 بوش
اتو بخار برس دار مدل BSGS 1267 بوش

اتو بخار برس دار مدل BSGS 1267 بوش

دسته بندی: اتو بخار و پرسیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
اتو بخار برس دار بوش مدل BSGS1267 دستگاهی زیبا و کارآمد از محصولات بوش می باشد که بدنه پلاستیکی و سبک این دستگاه با رنگ زیبایی طراحی شده تا حس خوشایندی را در شما ایجاد کند. البته لازم به ذکر است که انتظار همگی از اتو ، عملکرد خوب و بهینه آن می‌باشد و قطعا سازندگان بوش این موضوع را در این محصول مد نظر داشته‌اند .
اتو بخار برس دار بوش مدل BSGS1267 توان بالایی داشته و توان آن برابر با 2600 وات می‌باشد، این توان بالا موجب می‌شود که این اتو سریعا آماده به کار و استفاده می‌شود.
این محصول میزان قابل توجهی بخار تولید می‌کند، همچنین این محصول می‌تواند بخار را به صورت مداوم یا با فشار به صورت لحظه‌ای خارج کند. آب مورد نیاز دستگاه در مخزن داخلی این اتو بخار برس دار بوش می‌تواند ذخیره شود و آماده بماند. امکان پر کردن دوباره و مجدد محصول از قسمت جلویی محصول وجود دارد. در جلوی اتو ، خروجی اسپری کننده‌ی آب در نظر گرفته شده است.
شما می‌توانید به راحتی در صورت نیاز با فشار یک دکمه ، پارچه و البسه را آب‌پاشی کنید. پس از آب‌پاشی می‌توانید به راحتی با اتو بخار برس دار بوش ، پارچه یا البسه خود را اتو کشی کرده و از شر چروک‌ها خلاص شوید. کفی دستگاه سرامیکی بوده و از فناوری Ceranium Glissée بهره می‌برد .
با این ویژگی کفی اتو ، حرکت اتو را روی هر پارچه‌ای آسان می‌کند. همچنین این محصول مانع برق افتادن پارچه‌ها می‌شود .
اتو بخار برس دار بوش مدل BSGS1267 دارای قابلیت تنظیم قدرت و عملکرد می‌باشد، این تنظیم توسط پیچ میانی در قسمت میانی اتو انجام می‌گیرد. راهنمای استفاده از تنظیمات مناسب نیز بر روی دور تا دور پیچ میانی طراحی شده است. سیم ( کابل ) برق محصول کنفی بوده و مقاومت فوق العاده بالایی دارد. همچنین طول کابل برق اتو بخار برس دار بوش مدل BSGS1267 بسیار مناسب بوده و کمتر به رابط‌ های طولانی به پریز متصل شود. محل اتصال کابل برق به دستگاه نیز طوری طراحی شده که در جهات مختلف و 360 درجه بچرخد و قطع نشود .
امکان بخار دهی عمودی هم در این مدل وجود داشته و یکی دیگر از مزایای آن محسوب می‌شود .
اتو کشی لباس‌های سنگین ، حجیم ، آویز شده ، پرده و … به وسیله اتوکشی عمودی بسیار ساده است. طراحی ارگونومیک این اتو بخار یکی از مزایای دیگر آن محسوب می‌شود. دکمه‌های بزرگ برای بیشترین راحتی حین اتوکشی در نظر گرفته شده است. سیم بلند دستگاه باعث راحتی کار و کاهش محدودیت برای نزدیکی به پریز برق می‌باشد.مخزن داخلی محصول حدود 380 میلی لیتر ظرفیت دارد. همانطور که از نام این اتو بخار پیداست ، دارای اجزای جداگانه‌ای هست. این اجزا شامل برس قابل نصب و ظرف آب ریز برای مخزن داخلی محصول می‌باشد. 
قابلیت تمیز کردن دستگاه به سادگی و آسانی هرچه تمام‌تر در کف دستگاه قرار داده شده است .
سیستم ضد چکه و سیستم ضد رسوب از دیگر مزایای این دستگاه به شمار می‌رود که نباید به سادگی از آن رد شد. شما با استفاده از سیستم تنظیم مدل اتوکشی می‌توانید دمای مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید . این اتو دارای دو چراغ نشانگر است که روی دستگاه تعبیه شده است. همچنین این محصول قابلیت خروجی 40 گرم بخار در دقیقه را دارد . میزان فشار بخار این دستگاه نیز 1.5 بار می‌باشد و از تکنولوژی Dual Technology بهره می‌برد . یکی از بهترین قابلیت‌هایی که برای این اتو در نظر گرفته شده دمای پایین برای پارچه و البسه‌های حساس است .
توان2600 وات
طول سیم2 متر
نوع اتوبخار
جنس بدنهپلاستیک مرغوب و مقاوم
جنس کفسرامیک
گنجایش مخزن380 میلی متر
میزان بخار دهی40 گرم در دقیقه
فشار بخار1.5 بار
لوازم جانبیبرس و لیوان مدرج
  امتیاز کاربران به:

اتو بخار برس دار مدل BSGS 1267 بوش

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط