اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس

اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس

دسته بندی: اتو بخار و پرسیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
اتو فیلیپس مدل GC2994 با توان بالا یکی از ایده آل‌ترین اتو فیلیپس است که با طراحی زیبا و با رنگ سفید – سرمه‌ای، یک محصول پرقدرت می‌باشد و با بدنه آرگونومیک باعث سهولت وسرعت بخشی در اتو کشی می‌شود. این اتو با توان 2400 وات باعث گرم شدن سریع کفی اتو می‌شود و برای از بین بردن چین و چروک‌ها بسیار موثر می‌باشد. کفه این اتو دارای نام تجاری از جنس SteamGlide می‌باشد که موجب لغزندگی بهتر اتو روی لباس‌ها شده و از طرفی در کفی این اتو حفره‌هایی وجود دارد که این حفره‌ها باعث توزیع یکنواخت بخار در تمام سطوح البسه می‌شود.
با قرار دادن این کلید در سمت راست ترین حالت، میتوان دستگاه را رسوب زدایی نمود . از طریق ولوم چرخشی داخل بدنه میتوان میزان حرارت دستگاه را مشخص کرد . از طریق اتو بخار فیلیپس میتوان به تمام پارچه ها را به راحتی اتو کشی نمود . این پارچه ها شامل پارچه های نخی ، مصنوعی ، ابریشمی و کتان و ... می باشد.
اتو 2994 فیلیپس مجهز به مخزن آب 320 میلی متری بوده که با ظرفیت مناسب آن ، نیاز به پر کردن در هر بار استفاده ندارد . دهانه ورودی مخزن نیز عریض بوده و به راحتی میتوان آن را پر نمود . از طریق دکمه اسپری نیز میتوانید چین و چروک های عمیق را از بین ببرید . سیم 1.8 متری اتو با قابلیت چرخش 360 درجه محدوده خوبی برای اتوکشی آسان و بدون زحمت در اختیار شما قرار می دهد.
قدرت تولید 40 گرم بخار در دقیقه هم یکی دیگر از امکانات بسیار علی این اتو است که سبب افزایش کارایی و جلوگیری از چسپیدن اتو و حرکت روان ان میشود.بخار عمودی نیز یکی از موارد لازم است زیرا گاهی نیاز به اتو کردن لباس ها و یا پرده ها در حالت عمودی میشود و این اتو قادر است بخار زیادی در حالت عمودی هم برای شما تولید کند.

شرکت فیلیپس مدل 2994 را با قدرت 2400 وات طراحی کرده است این اتو مجهز به یک مخزن اب 320 میلی لیتری است و نیازی به پر کردن های مکرر ندارد بهره بردن این اتو از یک سیستم ضد چکه تضمین میکند که هیچ ابی در حین اتو بروی لباس شما نمیریزد.بخار 150 گرمی این اتو میتواند به عمق چروک ها نفوذ کرده و انها را کاملا صاف کند.

کابل این اتو برای افزایش دوام در برابر کشیده شدن و جریان برق با جنس خاص و مقاومت بسیار بالا طراحی شده است.کفه ای این اتوی فیلیپس بسیار خاص است و باعث حرکت روان اتو بر روی لباس و همچنین ضد خش است و موجب سوختگی لباس نمیشودواین اتو مجهز به سیستم خود تمیز کن است و این امر موجب میشود که منافذ اتو با رسوب مسدود نشود و با گذشت زمان کارکرد اتو کم نشود.
توان2400 وات
وزن1250 گرم
جنس کفسرامیک
تکنولوژی صفحهSteamGlide
ظرفیت مخزن آب320 میلی لیتر
طول سیم1.8 متر
بخاردهی پیوسته40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای150 گرم در دقیقه
مجهز بهسیستم Calc-Clean برای رسوب زدایی، اسپری آب، بخاردهی عمومی و سیستم ضد چکه
قابلیتچرخش 360 درجه
  امتیاز کاربران به:

اتو بخار مدل GC2994 فیلیپس

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط