اتو بخار مدل GC2998 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2998 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2998 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2998 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2998 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2998 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2998 فیلیپس
اتو بخار مدل GC2998 فیلیپس

اتو بخار مدل GC2998 فیلیپس

دسته بندی: اتو بخار و پرسیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
اتو بخار دستی فیلیپس با توان 2400 وات زیر 30 ثانیه آماده کار کردن شده و با قدرت بخار دائمی 45 و لحظه ای 170 گرم بر دقیقه هر نوع چین و چروکی را از انواع الیاف مصنوعی و طبیعی مانند کتان پشم ابریشم پلی استر و ... را صاف خواهد کرد. ظرفیت مخزن آب برابر است با 320 میلی لیتر و مجهز به اسپری آبپاش، ضد چکه، خاموش شدن خودکار، کفه سرامیکی ستیم گلاید ضد خش و با طراحی هوشمندانه نوک مثلثی به تمام نقاط دور دست و دست گیر مانند بین دکمه ها نفوذ کرده تا هیچ بخشی از لباس بدون اتوکشی باقی نماند.

این اتو فیلیپس جز لوازم خانگی پر قدرت محسوب شده و در کمتر از 30 ثانیه آماده کار کردن خواهد شد و دمای کفه را سریعا بالا برده تا آب مخزن گرم و آماده اتو کشی گردد. توان مصرفی اتو با قیمت و کارایی نسب برابر دارد یعنی هر چقدر توان بالا تر باشد در قیمت و کیفیت کار نیز تاثیر گذار است. برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده و می توانید در حجم زیاد لباس ها را سریعا اتو کنید.

جهت درست کردن خط اتو یا از بین بردن چین و چروک های شدید، صاف کردن نقاط ضخیم تر مانند سر آستین و یقه دکمه شات را فشار دهید تا بخار با قدرت 170 گرم بر دقیقه خارج شود. در حین اتوکشی از این ابزار زیاد استفاده خواهید کرد اما توصیه می شود که همزمان بیشتر سه با پشت سر هم این دکمه را فشار ندهید تا اتو بتواند سریعا دمای آب را به حالت مناسب باز گرداند و در حین رسوب زدایی نیز بسیار مفید خواهد بود و کمک می کند که رسوبات داخل دستگاه اتو با فشار بیشتری خارج شوند.
با کشیدن دکمه روی اتو به سمت چپ و راست می توانید تعیین کنید که بخار قطع یا جریان داشته باشد همچنین حالت اکو و رسوب زدایی نیز قابل انتخاب کردن هستند. اگر بر روی تولید بخار قرار گرفته باشد، بخار آب به صورت مستمر از کفه خارج و سطح کفه را همیشه مرطوب باقی خواهد گذاشت. در این حالت همیشه بخار با قدرتی برابر با 45 گرم بر دقیقه را تولید کرده تا چین و چروک موجود بر سطح پارچه سریعا از بین برود.
در هر دو حالت افقی و عمودی، اتو فیلیپس 2998 قادرت به کار کردن خواهد بود، این قابلیت به شما امکان اتوکشی پرده ها را در همان حالت آویزان خواهد داد و مجبور نخواهید بود که آنها را پایین بکشید. بخار با قدرت بسیار بالا تولید گردیده و به سمت بیرون از کفه خارج می شود.

کفه سرامیکی با تکنولوژی ستیم گلاید
هر شرکتی برای خود از یک نوع تکنولوژی جهت ساختن کفه استفاده می کند. کفه یکی دیگر از مهمترین بخش های اتو محسوب شده و در قیمت و کارایی تاثیر بسزایی دارد. شرکت های مختلف نوآوری های مخصوص به خود را داشته و با نام های تجاری متفاوت ارائه می کنند. در این مدل، کفه را از سرامیک و با نام تجاری ستیم گلاید و در آزمایشگاه های فوق پیشرفته فیلیپس طراحی شده است. سطح آن فوق العاده لغزنده و نچسب است به نحوی که با فشار یک انگشت دست بر روی پارچه سُر خواهد خورد و از آسیب به الیاف پارچه جلوگیری می کند. سرامیک به نسبت فلزاتی مانند آهن، استیل و تیتانیوم خواص بیشماری دارد از جمله اینکه دما را به صورت یکنواخت پخش کرده، دما را برای مدت بیشتری نگه می دارد، سبک است و تحمل پذیری آن در برابر دماهای بالا بی نظر است تا جایی که سپر سفینه های فضایی را با لایه ای از سرامیک می پوشانند تا دمای تولید شده در ورود به جو زمین را بتوانند تحمل کنند.

سیستم ضد رسوب
برای پر کردن مخزن آب می توانید از هر منبع آبی از جمله شیر لوله کشی شهری نیز استفاده کنید هر چند توصیه می شود که تا حد امکان از آب تصفیه شده برای کار کردن استفاده کنید اما سیستم آنتی کالک یا ضد رسوب تمامی املاح معدنی مانند آهک و کلسیم را جذب سپس با قدرت بخار آنها را از کفه اتو خارج می کند. یک دکمه پنج حالته روی اتو واقع شده و با کشیدن آن به سمت راست و قرار دادن در حالت CALC CLEAN و نگهداشتن آن سپس فشار دادن همزمان دکمه توربو یا بخار پر فشار، تمام این املاح از سمت کفه خارج می شوند. رسوبات آهکی به مرور زمان خروجی های بخار در کفه را مسدود و یک لایه جرم را روی مخزن آب تشکیل می دهند که باعث خوردگی قطعات و کم شدن قدرت بخار اتو خواهد شد، پس حتما در خریداری اتو به این نکته توجه کنید که حتما اتوی شما سیستم ضد رسوب را داشته باشد.

چرخش 360 درجه کابل برق
حتما در اتوهای قدیمی دیده بودید که اولین جایی در دستگاه خراب می شد، کابل برق بود زیرا در کش و قوس های فراوان، کابل به هم می پیچید و ایجاد اتصالی یا قطعی جریان برق می کرد. مهندسین به مرور زمان به دنبال راهی بودند تا این مشکل را حل کنند که در همین راستا توانستند راهی مبتکرانه را پیدا کنند. با قرار دادن یک گوی پلاستیکی در نقطه اتصال به اتو و امکان گردش آسان آن در یک محفظه گرد این مشکل را حل نمایند. تکنولوژی فوق در این اتو نیز به کار برده شده تا قدرت مانور بیشتری داشته و در حین کار کردن، کابل برق به دست و پای شما نپیچیده و از آسیب به آن جاوگیری گردد. روکش محافظ کابل از الیاف مستحکم و به صورت بافته شده تشکیل شده است.

سیستم خاموش شدن خودکار
اگر اتو را روی لباس جا بگذارید و فراموش کنید که آن را بردارید، سیستم خاموش شدن خودکار به کار افتاده و پس از 30 ثانیه آن را خاموش می کند تا باعث آتش سوزی یا سوختگی لباس نگردد همچنین با قرار دادن اتو بر روی پایه و در حالت ایستاده، پس از 8 دقیقه خاموش شده تا در مصرف انرژی صرفه جویی و از آسیب به اتو جلوگیری گردد. به محض تکان دادن، اتو دوباره شروع به کار خواهد کرد.

سیستم ضد چکه
چکیدن قطرات بخار سرد شده در حین اتوکشی یکی از مواردی است که می تواند باعث ایجاد لکه روی لباس گردد و کار اتو کردن را مشکل کند. این اتو بخار دستی فیلیپس مدل 2998 مجهز به سیستم ضد چکه است و از سرد شدن بخار آب جلوگیری می کند تا از آسیب به لباس های مورد علاقه یا گران قیمت شما جلوگیری نماید.

روکش ضد لغزش دسته
بر روی دسته اتو فیلیپس GC2998 یک لایه پلاستیکی ضد لغزش کشیده شده است تا با عرق کردن کف دست باعث لیز خوردن نشده و با انگشتان دست شما تماس 100 درصدی برقرار نماید و این لایه توانسته است ظاهری زیباتر به اتو ببخشد.
توان2400 وات
وزن1.5 کیلوگرم
جنس کفسرامیک
تکنولوژی صفحهSteamGlide
ظرفیت مخزن آب320 میلی لیتر
طول سیم2 متر
بخاردهی پیوسته45 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای170 گرم در دقیقه
مجهز بهسیستم Calc-Clean برای رسوب زدایی، اسپری آب، بخاردهی عمومی، سیستم ضد چکه و تمیزکن خودکار Self Clean
قابلیتتنظیم بخار، چرخش 360 درجه و سیم گردان
زمان آماده سازی30 ثانیه
  امتیاز کاربران به:

اتو بخار مدل GC2998 فیلیپس

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط