صفحه نخست    جستجو   سوپر مارکت   پودر قهوه، شکلات و کاکائو   قهوه   دان قهوه لایت استارباکس مدل Veranda Blend بسته 340 گرمی
دان قهوه لایت استارباکس مدل Veranda Blend بسته 340 گرمی

دان قهوه لایت استارباکس مدل Veranda Blend بسته 340 گرمی

دسته بندی: قهوهبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
در آمریکای لاتین ، مزارع قهوه اغلب توسط خانواده ها اداره می شوند ، خانه های آنها در همان سرزمین محل رشد قهوه است. استارباکس ده ها سال است که با این کشاورزان قهوه نوشیده و روی ایوان های آنها نشسته و به زیبایی سرسبز درختان قهوه ای که از دور نمایان هستند مشرف است.
به دلیل طعم و کیفیت مداوم ، قهوه بیشتری از این منطقه توسط استارباکس خریداری شده است. قهوه های آمریکای لاتین پایه و اساس بسیاری از محبوب ترین ترکیبات این کمپانی هستند.
قهوه لایت ورندا بلند محصول این مزارع می باشد کمی تفت داده شده است که طعم و رایحه ای ملایم و خوشمزه با احساس نرمی و لطافت در دهان دارد.
قهوه وراندا بطور قطع بیش از حد خوش طعم است و سبک تر و ملایم تر از سایر انواع قهوه استارباکس برشته می شود. در واقع بلوند سبک ترین نوع کباب کردن دانه ها با طعم های ملایم و قابل لمس است.

- ظاهر جدید با همان طعم عالی
اگرچه طرح بسته بندی را برای کل قهوه های دان و آسیاب به روز شده است اما قهوه داخل بسته همان دانه کبابی است که شما می شناسید و دوست دارید.
از نظر طعم نیز ما کمی چشایی را به روز کرده ایم تا طعم های خوشمزه ای را که در هر فنجان Veranda Blend® پیدا میکنید اما طعم و مزه دان آن تغییر نکرده است.

- ویژگی ها:
بدون عطر و طعم مصنوعی ، بدون شربت ذرت با فروکتوز بالا ، بدون لاکتوز ، غیر GMO ، تمام طبیعی ، بدون رنگ مصنوعی ، بدون شکر اضافه شده ، بدون مواد نگهدارنده

-مواد مغذی:
بدون سدیم ، کالری صفر ، بدون شکر و گلوتن با طعم طبیعی ، بدون چربی و حلال

برای داشتن بهترین طعم و مزه ، از آب سرد و فیلتر شده استفاده کنید و قهوه آسیاب شده را در مکانی تاریک و خنک نگهداری کنید.
هر بسته شامل یک کیسه 12 اونسی قهوه آسیاب شده استارباکس است.
.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

دان قهوه لایت استارباکس مدل Veranda Blend بسته 340 گرمی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط