صفحه نخست    جستجو   سوپر مارکت   تنقلات   پاستیل، اسمارتیز و آدامس   دراژه نعنایی خوشبو کننده دهان منتوس بسته 135 گرمی
دراژه نعنایی خوشبو کننده دهان منتوس بسته 135 گرمی

دراژه نعنایی خوشبو کننده دهان منتوس بسته 135 گرمی

دسته بندی: پاستیل، اسمارتیز و آدامسبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
تنفس همراه با بوی خوش نعنا را با دراژه منتوس تجربه کنید. اگر از آن دست افرادی هستید که دهان شما به سرعت بو می‌گیرد؛ بهتر است دراژه نعنایی ۱۳۵ گرم منتوس mentos را استفاده کنید. تنها با خوردن یک عدد دراژه نعنایی دهان خود را خوشبو کنید و با خیالی آسوده با دیگران صحبت کنید و نگران بوی بد دهان نباشید.
دراژه نعنایی یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات است. که طعم و مزه‌ای بسیار خوشمزه دارد و در بسته بندی‌های زیبا و شکیل ارائه می‌شود.

برند منتوس با شعار همیشه تازه بمانید پا به عرصه‌ی رقابت در میان تولیدکنندگان دراژه‌ها و کپسول‌های خوش بو کننده‌ی دهان گذاشت و در مدت زمان کوتاهی توانست بازار رقابت را از آن خود کند و از رقبای خود پیشی بگیرد. Mentos از سال ۱۹۰۰ در کشور هلند آغاز به کار کرد. در سال ۱۹۳۲ دو برادر به نام‌های مایکل و پیر با یک دید تازه و برنامه‌های فراوان و متنوع، گامی محکم و بلند به سوی ساخت یک دنیای تازه و خوش بو برداشتند. از آن سال تا به امروز محصولات زیادی توسط کمپانی mentos به تمام کشورهای جهان عرضه شد. و حالا شما می‌توانید این محصول را از شمیران سوپر خریداری کنید.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

دراژه نعنایی خوشبو کننده دهان منتوس بسته 135 گرمی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط