صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   یخچال و فریزر   ال جی   یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG
یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG

یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG

دسته بندی: ال جیبرند: متفرقه

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
یخچال ال جی 3 درب بنتلی با ظرفیت 34 فوت مدل J337 یکی از یخچالهای بسیار با کیفیت شرکت ال جی و ساخت کشور کره می باشد . درب door in doorدارد که مکان مناسبی برای نگهداری اقلام پرکاربرد که مکررا مورد استفاده قرار می گیرند مانند انواع نوشیدنی و آبمیوه را دارد . با این حالت نیاز به باز کردن زیاد یخچال از بین رفته و فضای یخچال خنکی خود را حفظ کرده و میزان اتلاف انرژی بسیار کاهش پیدا می کند . ظرفیت بسیار مناسبی نیز دارد که می توان مقدار بالایی از مواد غذایی را در آن نگهداری کرد .
این یخچال دارای گنجایش بسیار مناسب معادل 34 فوت را دارد و برای استفاده خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب است و توانایی نگهداری انبوهی از مواد غذایی را دارد . طبقات هم بسیار عریض بوده و قابلیت تنظیم و تغییر را دارند .محفظه مخصوص moist balance crisperرا دارد که برای نگهداری مواد غذایی با حفظ بهترین رطوبت برای آنها را دارد . این محفظه رطوبت بیش از حد مواد غذایی را گرفته و از آن برای مرطوب نگهداشتن کل محفظه استفاده می کند.

طراحی شیک
طراحی شیک و بی نظیری که یخچال فریزر ال جی J337 دارد؛ در نگاه اول به دل کاربر می‌نشیند و آن ‌ها را به خرید وادار می‌کند. رنگ نقره‌ای به کار رفته در آن باعث زیبایی دوچندان شده و امروزه رنگ نقره‌ای به پر طرفدارترین رنگ‌ در میان کاربران تبدیل شده است. این مدل ساید بای ساید از سه درب برخوردار است، یکی برای یخچال و دیگری متعلق به فریزر است، یک درب دیگر نیز بر روی درب یخچال طراحی کرده‌اند. این درب که Door in Door نام دارد، جایگاه خوراکی‌های پر کاربرد می‌باشد، که با وجود آن از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. ال‌جی این برند توانا دستگیره‌های این یخچال را به صورت مخفی در قسمت میانی طراحی نموده است. همچنین برای باز نمودن هوم بار هم یک دکمه را بکار گرفته اند. بر روی درب فریزر یک صفحه نمایش LED را طراحی کرده‌اند، که درجه و سایر و .. بر روی این پنل نمایان می‌شود. در کنار این پنل دکمه‌هایی را تعبیه نموده‌اند، که تنظیمات و عملکرد دستگاه به وسیله‌ی ان‌ها امکان پذیر است. در پایین این پنل اب سردکن و یخ ساز را کار گذاشته‌اند در این صورت همیشه آب سرد با قطعه‌های یخ در اختیار دارید.
ال‌ جی در طراحی بدنه این یخچال از استیل ضد رنگ بهره گرفته، بنابراین تا مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید بدون آنکه کوچک ترین پوسیدگی را در بدنه شاهد باشید. پایه‌های مقاوم که برای این مدل تعبیه شده، وزن محصول را به دوش می‌کشند و با وجود ان‌ها می‌توانید به راحتی یخچال را جابه جا کنید. بر چسپ انرژی روی بدنه حاکی از کم مصرفی این مدل دارد. لوگوی زیبای LG در بالای یخچال ساید بای ساید جا خوش کرده که با وجود آن حس اعتماد را در دل کاربران زنده نگه می‌دارد.

طراحی Door in Door
طراحی Door in Door از نقاط قوت یخچال بنتلی j337 است. در واقع این قابلیت دربی است، که بر روی درب اصلی سوار شده تا کار با یخچال ساده شود. سازندگان ال‌جی آن را به طور کاملا ماهرانه طراحی کرده‌اند؛ چون با نگاه کردن به درب اصلا متوجه حضور این قابلیت نمی‌شوید‌. شما با ضربه زدن به دکمه‌ای که برای باز کردن این درب کار گذاشته شده؛ می توانید به فضای داخلی آن دسترسی داشته باشید

فیلتر
همچنین دارای یک فیلتر 5 مرحله ای است که برای از بین بردن انواع گرد و غبار ، قارچها ، بوهای قلیایی و اسیدی و باکتریها بسیار مطمئن و توانایی پاک سازی محیط تا 99.999% را دارداین سیستم فیلتراسیون انواع آلودگیها را از داخل دستگاه بیرون کرده و محفظه ای بسیار سالم و بدور از آلودگی را فراهم می سازد .

کمپرسور
یخچال ساید بای ساید ال جی J337 از کمپرسور اینورتر خطی بهره می برد که با عملکرد منحصر به فرد و اصطکاک کمتر تا 32 درصد نسبت به سایر کمپرسورها در مصرف انرژی صرفه جویی می کند . شرکت ال جی کمپرسور این مدل side by sideال جی را 10 سال ضمانت کرده است .

یخ ساز اتوماتیک
ساید بای ساید ال جی مدل J337 دارای یخساز و آبریز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری و تصفیه آب است . همچنین توانایی تولید 2 نوع یخ خرد شده و مکعبی را دارد که به شکلی بسیار زیبا و دلنشین بر روی درب تعبیه گردیده است . فضای داخلی نیز به کمک لامپهای دکوراتیو ledکه در تمام قسمتهای یخچال تعبیه شده امکان دسترسی آسان و سریع را به تمامی قسمتها داده است .

عیب یابی هوشمند
یخچال ال جی J337 مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند است که در مواقعی که دستگاه دوچار عیب فنی می شود در کمترین زمان می توان نسبت به عیب یابی آن اقدام لازم را انجام داد .

ابعاد و ظرفیت
یخچال ساید بای ساید J337 ال‌جی دارای ظرفیت 34 فوت معادل 874 لیتر است، که 512 لیتر را به یخچال و 283 لیتر را به فریزر اختصاص داده است. کمپرسور اینوتر خطی در این مدل جا خوش کرده، که به صورت بی‌صدا کار می‌کند، صدای آن 40 دسی‌بل می‌باشد در این صورت در هنگام روشن بودن کسی را آزار نمی‌دهد؛ چون صدای تولید شده‌ی آن در حد یک گفت‌گوی ساده است. Multi Air flow در یخچال نقش پر رنگی را بر عهده گرفته، با جریان دادن هوای سرد در همه‌ی بخش‌های یخچال و فریزر سلامت مواد غذایی را تضمین می‌کند چون از کپک زدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.
مدلGR-J337
ظرفیت34 فوت
ابعاد912*904*1797 میلیمتر
رنگسفید، سیلور
نوع یخچالساید بای ساید
سریبنتلی
تعداد درب3.5 بار
کمرسوراینورتر خطی کم صدا
جنس طبقاتشیشه و پلاستیک فشرده
جنس بدنهاستیل
رده مصرف انرژیA++
فیلتر بهداشتیHygiene Fresh
تکنولوژیجریان هوای چندگانه
طراحیساید بای ساید Door in Door
مجهز بهسیستم عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis/ فیلتر بو زدا/ یخ ساز و آب سردکن/ صفحه نمایش لمسی LED/ لامپ های دکوراتیو LED/ جعبه مشبک مانند و حفظ رطوبت داخل آن
میزان صدا40 دسی بل
تعداد طبقات یخچال4
تعداد کشو یخچال2
سایر ویژگی هادارای طبقات عریض و قابل تنظیم/ هشدار بازماندن درب/ قفل درب/ سیستم خنک کننده‌ی دوگانه Twin Cooling/ جریان برودتی یکنواخت Multi Flow/ محفظه نگهداری میوه و سبزیجات/ سیستم انجماد و سرمایش سریع/ فناوری بدون برفک/ قابلیت وصل به آب شهری/ فیلتر تصفیه آب/ طبقه نگهدارنده بطری
ساختکره
  امتیاز کاربران به:

یخچال فریزر ساید 34 فوت 3 درب مدل GR-J337 ال جی LG

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط