مایکروویو 42 لیتری مدل 8265 ال جی
مایکروویو 42 لیتری مدل 8265 ال جی
مایکروویو 42 لیتری مدل 8265 ال جی
مایکروویو 42 لیتری مدل 8265 ال جی
مایکروویو 42 لیتری مدل 8265 ال جی
مایکروویو 42 لیتری مدل 8265 ال جی

مایکروویو 42 لیتری مدل 8265 ال جی

دسته بندی: مایکروویو و مایکروفربرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
مایکروویو ال جی مدل 8265 نسل جدیدی از مایکروویو های NeoChef ال جی است که با ظرفیت بالا (42 لیتر) و محفظه آنتی باکتریال، مناسب برای مصارف خانگی می باشد. مایکروویو 8265 ال جی با بهره برداری از اینورتر هوشمند « Smart Inverter » که یک فناوری دقیق برای پخت و پز عالی است، غذاها را سریعتر از همیشه برایتان آماده می سازد و به وسیله کنترل دمای دقیق تر، شما می توانید انواع ظروف را در دستگاه بدون ترس از شکستن و خراب شدن آن ها جایگذاری نمایید.

یکی از امتیازات مایکروویو ال جی مدل 8265، پخت گوشت به طور یکنواخت است که با قدرت واقعی 1200W به راحتی این میزان قدرت احساس می شود به طوری که موجب آبدارتر شدن و مغزپخت شدن بیشتر گوشت و مرغ خواهد شد. در کنار این ها، مایکروویو ال جی MH8265CIS قادر به سرخ کردن و یا گرم کرد مواد غذایی است. گفتیم که مایکروویو 42 لیتری ال جی، از خاصیت ضد باکتری « Anti-Bacterial » بهره می برد و این خود به تنهایی 99.99 درصد از باکتری و میکروب های موجود در محفظه را از بین می برد؛ همچنین به واسطه همین قابلیت، تمیز کردن دستگاه تنها با یک پارچه نرم و مرطوب به راحتی امکان پذیر است.

این دستگاه همراه با قابلیت ها و امکانات ویژه ای که دارد؛ کار پخت و پز را بسیار راحت می کند. در این بخش به توضیح کوتاهی از خصوصیات این مایکروویو ال جی می پردازیم و در ادامه بخش های بعدی به صورت مفصل مزایایش را توضیح خواهیم داد. ظرفیت این مایکروویو 42 لیتر است، که متناسب با خانواده های پرجمعیت می باشد. از طرفی این نوع مایکروویو علاوه بر طبخ غذا؛ در عین حال قادر به گریل کردن یا همان کباب کردن می باشد. علاوه براین پوشش ضد باکتری، جنس شیشه ای، صفحه نمایش LED و قابلیت شروع سریع از دیگر امکانات این مایکروویو به شمار می روند.

همچنین با 28 برنامه پخت و بسیاری از ویژگی های دیگر بهترین گزینه برای سر آشپز است. از جمله ویژگی های دیگر مایکروویو ال جی می توان به: زئولیت، صفحه نمایش لمسی ال ای دی LED و دکمه ی چرخشی، گرمادهی یکنواخت با تکنولوژی Smart Inverter، قابلیت گریل کردن، پوشش ضد باکتری Antibacterial، حداکثر قدرت خروجی دستگاه 1350 وات، دمای داخلی 1200 وات، دمای گریل 1000 وات، طعم دهنده Tastesaver، لامپ داخلی، حفظ طعم غذا با Tastesaver، تنظیم زمان، ترموستات قابل تنظیم، گرم کردن غذا، امکان یخ زدایی، قفل کودک V-Chip، هیتر کوارتز Quartz، یک دکمه ی لمسی برای باز کردن درب، عملکرد پخت ترکیبی و شروع سریع، اشاره نمود.

این مایکروویو دارای صفحه نمایش لمسی ال ای دی بوده که درجه حرارت و برنامه ی انتخابی و زمان آن را نشان می دهد. همچنین با دکمه ی چرخشی برنامه های مورد نیاز را می توان انتخاب کرد که استفاده از آن بسیار آسان می باشد. در قسمت پایین یک دکمه ی لمسی فقط جهت باز و بسته کردن درب تعبیه شده است. بدنه ی مایکروویو ال جی از جنس نقره Noble Silver، محفظه ی داخلی آن از جنس زئولیت و درب آن به صورت 2 جداره با شیشه ی مشکی رنگ طراحی شده که زیبایی منحصر بفردی را به دیزاین آشپزخانه می بخشند. از ویژگی های دیگر این مایکروویو MH8265CIS پوشش ضد باکتری Antibacterial بودن آن و لامپ LED تعبیه شده در داخل دستگاه است که می توان بدون باز و بسته کردن دستگاه محتوا و مرحله ی پخت آن را چک نمود.

مایکروویو 42 لیتری ال جی 8265 دارای 28 برنامه ی مختلف پخت و یخ زدایی و … که عبارتند از: 8 برنامه ی دوباره گرم کردن Reheat/ سه برنامه ی نرم کردن Soften، سه برنامه ی ذوب کردن Melt، دو برنامه ی اثبات و گرم کردن Proof & Warm، چهار برنامه ی یخ زدایی و 8 برنامه ی پخت Sensor Cook با انتخاب میزان دما در سطح های مختلف می باشد. قابلیت گریل کردن موجود در مایکروویو ال جی NeoChef این امکان را به شما می دهد تا غذا را بدون روغن و به صورت گریل شده و سالم تر مصرف نمایید بدون اینکه غذا سوخته شود یا طعم و عطر خود را از دست بدهد. این دستگاه همچنین دارای عملکرد یخ زدایی، عملکرد پخت ترکیبی، گرم نگه دارنده، فیلتر هوا، فیلتر ضد بو، قابلیت مایکروویو و ترموستات قابل تنظیم می باشد. اینورتر هوشمند Smart Inverter تعبیه شده در این دستگاه دما را به صورت خودکار تنظیم کرده و مانع از سوختن غذا ها شده و آن ها را در سریعترین زمان ممکن آماده می کند.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

مایکروویو 42 لیتری مدل 8265 ال جی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط