صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی آشپزخانه   مایکروویو و مایکروفر   مایکروویو 40 لیتری مدل 5133 سامسونگ
مایکروویو 40 لیتری مدل 5133 سامسونگ
مایکروویو 40 لیتری مدل 5133 سامسونگ
مایکروویو 40 لیتری مدل 5133 سامسونگ
مایکروویو 40 لیتری مدل 5133 سامسونگ
مایکروویو 40 لیتری مدل 5133 سامسونگ
مایکروویو 40 لیتری مدل 5133 سامسونگ

مایکروویو 40 لیتری مدل 5133 سامسونگ

دسته بندی: مایکروویو و مایکروفربرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
مایکروویو سامسونگ مدل 5133 از دستگاه های پرطرفدار و شیک این کمپانی کره ای می باشد که امکانات خاصش بدون شک نظر هر شخصی را به سمت خود جلب می کند. قدرت خروجی 900 وات این مایکروویو در مدت زمان کوتاهی غذای خام را به صورت پخته شده در اختیار می گذارد. همچنین ظرفیت این مایکروویو 40 لیتر در نظر گرفته شده که حتی از پس پخت و پز غذای یک خانواده پر جمعیت نیز بر می آید. 10 سطح درجه حرارت برای مایکروویو سامسونگ تعریف شده اند که بسته به مواد غذایی می توانید هر یک را انتخاب کنید.
جنس بدنه سرامیکی این مایکروویو از چسبیدن مواد به آن جلوگیری می کند، و شما می توانید تنها با یک پارچه فضای داخلی این دستگاه را تمیز کنید. علاوه براین میزان مصرف انرژی در این نوع مایکروویو نسبت به سایر دستگاه های دیگر بسیار کم است به صورتیکه تا 40 درصد مصرف برق را پایین می آورد. طراحی مایکروویو سامسونگ MG40J5133AT به حدی شیک و جذاب است که حتی نظر سخت پسندان را نیز به راحتی به سمت خود جلب می کند.
مایکروفر سامسونگ 5133 با طراحی شیک و درب شیشه ای آینه ای باعث درخشش هر آشپزخانه ای می شود. بالاتر از تمام ویژگی های مفید این مایکروویو، حالت ECO به شما امکان می دهد تا در صورتحساب انرژی صرفه جویی کنید.

پخت و پز سالم
با ۱۸ حالت آشپزی از قبل تنظیم شده در مایکروفر سامسونگ MG40J5133AT می‌توانید طیف وسیعی از وعده‌های غذایی تازه و سالم را تهیه کنید. اکنون می‌توانید همه چیز را از کلم بروکلی گرفته تا برنج سبوس دار، از سوخاری کردن جوجه بی استخوان گرفته تا فیله های ماهی سالمون تازه، به آسانی و با خیال راحت طبخ نمایید. مایکوویو سامسونگ MG40J5133AT کاری می کند تا مواد غذایی به هنگام گرم شدن طعم و بافت اصلی خود را حفظ کنند. بدین صورتکه اگر بخواهید غذایی را گرم کنید با دمای مناسب مانع از سوختن آنها خواهد شد.

یخ زدایی با مایکروفر سامسونگ مدل 5133
با مایکروفر سامسونگ مدل 5133 هرگز نگران یخ موجود بر روی مواد غذایی نباشید. منظور از گفتن این جمله را سامسونگ با تعریف کردن حالت یخ زدایی در این مایکروویو عنوان کرده است. در واقع قابلیت یخ زدایی همراه با قدرت خنک کنندگی بالایی که دارد، یخ روی غذاهایی همچون گوشت و ماهی را ذوب می کند. همچنین امکان حفظ کیفیت مواد غذایی توسط یخ زدایی در این مایکروویو سامسونگ کاملاً تضمین می شود و شما در هر زمان می توانید موادی مانند گوشت، ماهی، مرغ، نان و حتی میوه ها را نیز بعد از عمل یخ زدایی مورد استفاده قرار دهید.

طراحی CMF (آینه ای/ STSS)
طرح لوکس و زیبای آیینه ای مشکی در آشپزخانه بخوبی به چشم می‌آید و با فضا و دکوراسیون شیک منزل شما مطابقت خواهد داشت. استفاده از نمایشگر لمسی با درج عملکردهای اصلی، بسیار آسان است. در نتیجه وارد کردن فرمان‌ها بسیار ساده خواهد بود.
مدلMG40J5133AT
ظرفیت40 لیتر
ابعاد313*495*555 میلیمتر
وزن17 کیلوگرم
جنس بدنهفلز ضدزنگ
جنس محفظهروکش سرامیکی ضدخش و انتی باکتریال
نوع باز شدن دربدکمه فشاری
جهت باز شدن دربراست
توان مصرفی900 وات
سطح قدرت10
تعداد برنامه پخت18
برنامه های ختپخت ترکیبی/ یخ زدایی/ گرم کن/ بخارپز/ خنک کننده/ حالت گریل
قطر سینی گردان360 میلیمتر
صفحه نمایشLED آبی یخی
رنگ دربرنگ نقره ای با درب مشکی آینه ای
دیگر قابلیت هاقفل کودک/ فضای داخلی نچسب و ضد لکه و زنگ/ حالت سازگار با محیط زیست Eco Mode با صرفه جویی تا 40 درصد کمتر
نوع پنلدیجیتالی
ساختکره
مونتاژمالزی
سال تولید2019
  امتیاز کاربران به:

مایکروویو 40 لیتری مدل 5133 سامسونگ

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط