صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین لباسشویی   ال جی   ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل F4V5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل F4V5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل F4V5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل F4V5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل F4V5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل F4V5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل F4V5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل F4V5 ال جی LG

ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل F4V5 ال جی LG

دسته بندی: ال جیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلوگرم F4V5VYP2T یکی دیگر از محصولات رده بالای شرکت ال جی در سال 2020 میلادی می باشد. این محصول با ظرفیت کلی 9 کیلوگرم ساخته شده است. از جمله ویژگی های بارز این لباسشویی میتوان به AI DD، Steam و ThinQ اشاره کرد. این لباسشویی در رنگ های سفید و نقره ای در بازار موجود می باشد.
از جمله ویژگی های بارز این لباسشویی می توان به تکنولوژی AI DD، موتور اینورتر دایرکت درایو، سیستم بخارشور True Steam، فناوری 6Motion DD، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار و کلاس مصرف انرژی فوق العاده +++A اشاره کرد. لباسشویی ال جی دارای 14 برنامه ی شستشو و 6 حالت تنظیم حرکت شستشو بسته به نوع و جنس لباس می باشد. لباسشویی F4V5 همواره جزء پیشرفته ترین محصولات ال جی بوده با سیستم عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis Ver 3.0 و قابلیت اتصال به وای فای بر خوردار است. لباسشویی ال جی F4V5 ظرفیت 9 کیلو گرم به صورت ایستاده و با رنگ های سفید و نقره ایبه بازار عرضه شده است و با تمامی وسایل منزل و اکثر دیزاین های آشپزخانه یا اتاق شستشو هماهنگی دارد. این لباسشویی دارای صفحه لمسی LED، جهت تنظیم توابع کاربردی مانند: قفل کودک، تعیین مدت زمان شستشو، تایمر، بخارشور True Steam، میزان درجه ی حرارت آب و نمایش وضعیت کاری لباسشویی می باشد. همچنین انتخاب کننده برنامه شست و شوی آن به ۲ صورت لمسی و گردان می باشد. این لباسشویی دارای پهنای 600 میلیمتر، عمق 560 میلیمتر و ارتفاع 850 میلیمتر است و وزن 70 کیلوگرم می باشد.

تکنولوژی AI DD 
با این فناوری در ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی F4V5 مراقبت هوشمند با 18درصد محافظت بیشتر را برای الیاف پارچه ها به ارمغان بیاورید. در این تکنولوژی بر اساس داده ها و اطلاعات از پیش پردازش شده، بهترین برنامه ی شستشو و نحوه حرکت درام را جهت استفاده بهینه تر از لباسشویی و محافظت از البسه به صورت تمام خودکار توسط لباسشویی ال جی انتخاب خواهد شد. این تکنولوژی قابلیت تشخیص وزن، نرمی و زمختی البسه و همچنین جنس الیاف را دارد و با توجه به آن برنامه بهینه شده را به صورت خودکار انتخاب می کند.

سیستم عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis
با سیستم جدید LG ThinQ که جایگزین سیستم قدیمی Smart ThinQ شده است، لباسشویی خود را هوشمندتر از قبل نموده و به راحتی آن را از راه دور کنترل کنید. و با اتصال آن به Wi-Fi جدیدترین نوآوری ها را، اعم از چرخه های شستشو برای لباسشویی خود دانلود کنید. همچنین سیستم عیب یابی Smart Diagnosis Ver 3.0 شما را از هر گونه مشکلی که در لباسشویی به وجود می آید مطلع می سازد، عملکرد این سیستم در لباسشویی، به طور خودکار صورت می گیرد و به راحتی هر مشکلی که برای لباسشویی اتفاق افتاده را تشخیص می دهد. یکی از کارایی های آن جلوگیری از عواقب سنگین و هزینه های زیاد برای مشکلات کوچک است با این سیستم از مشکل آن اطلاع خواهید داشت و می توانید به راحتی برای حل آن اقدام کنید و دست از تماس با تعمیر کاران و دردسر های آن بردارید و خودتان معایب مشکل لباسشویی را پیدا کنید و با آگاهی از مشکل قاطعانه سراغ آن بروید. همچنین این سری جدید از لباسشویی های ال جی مجهز به سیستم های کمکی صوتی Alexa و Google Assistant می باشند، بنابراین می توان گفت در سال 2020 شاهد لباسشویی هایی از برند ال جی خواهیم بود که از فرامین صوتی پشتیبانی خواهند کرد.

فناوری True Steam در لباسشویی جدید ال جی
برخی از افراد هستند که آلرژی دارند. افرادی که حساسیت زیاد دارند معمولا با پوشیدن برخی از لباس ها بدنشان شروع به خارش می کند. ال جی با جای دادن فناوری TrueSteam در ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی F4V5 این مشکل را حل کرده است. این تکنولوژی با عملکرد مناسبش در هنگام شستشو تا ۹۹٫۹ درصد قادر به حذف و از بین بردن باکتری‌ها، اضافه‌های مواد شوینده و … است. تکنولوژی TrueSteam در کنار قابلیت‌هایی همچون Baby Steam Care، Allergy Care، Steam Refresh و Steam Softener معنا پیدا می‌کند. به عبارتی Allergy Care با تولید بخار هر نوع میکروب و باکتری را از بین می برد. Steam Refresh نیز به جای استفاده از آب در جهت حذف و از بین بردن بوی بد و لکه‌های موجود بر روی لباس تلاش می‌کند. در آخر نیز به وسیله ی فناوری Steam Softener به صورت کامل نرمی و طراوت و تازگی به لباس‌ها بخشیده می شود.

طراحی بادوام و ظریف
لباسشویی 9 کیلوی ال جی F4V5 دارای ابعاد 850x600x560 و وزن خالص 70 کیلوگرم می باشد. مخزن این لباسشویی از نوع درب جلو بوده و سمت باز شدن درب آن به سمت چپ با زاویه 150 در جه می باشد. درب مخزن این لباسشویی با طراحی فوق العاده زیبا و لبه کرومی و همچنین شیشه حرارت دیده و رنگ سیاه آن با پس زمینه خاکستری تیره در ترکیب با رنگ خود دستگاه زیبایی دو چندانی را به ارمغان خواهند آورد. صفحه نمایش دستگاه در قسمت بالای راست تعبیه گردیده و از نوع LED سفید می باشد که اندازه آن در مقایسه با دیگر لباسشویی های هم رده بزرگتر است. ولوم گرداننده دستگاه با رنگ کرومی هم به صورت لمسی و هم به صورت چرخان قابلیت تنظیم برنامه شستشو را داراست. دیگ این لباسشویی دارای حجمی معادل 68 لیتر و عمق 300 میلی متری می باشد. طراحی آن منحصر به فرد بوده و فاقد هر گونه لبه تیز و برنده می باشد. این دیگ با خلوص 99.99 درصد دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد. ای لباسشویی دارای 14 برنامه شستشو و 5 برنامه اضافی ( آپشن) نیز می باشد. قفل کودک در این دستگاه نیز تعبیه شده تا کودک دلبندتان به صورت تصادفی درب دیگ را باز ننماید.

فناوری Add Item 
اگر حین شستشو فراموش کردید لباسی را داخل ماشین لباسشویی قرار بدهید دکمه ی مکث و افزودن تعبیه شده در لباسشویی F4V5 به شما امکان می دهد بدون نیاز به صبر کردن تا پایان چرخه ، لباس های باقی مانده را به ماشین در حال شستشو اضافه کنید. به سادگی “مکث” را فشار داده و صبر کنید تا چرخه متوقف شود ، درب حدود 3 ثانیه باز می شود، سپس وسایل خود را اضافه کنید هر چیزی از جوراب های کوچک گرفته تا یک ژاکت بزرگ را به راحتی به چرخه شست و شو اضافه کنید.

موتور بدون تسمه Direct Drive 
ال جی در محصولات جدیدش از موتوری اختصاصی به نام موتور دایرکت درایو استفاده می کند . این موتور قدرتمند و فوق العاده عملکرد بهینه تری داشته و سر و صدای کمتری تولید می کند. مصرف انرژی در این لباسشویی بسیار پایین است. در موتور دایرکت درایو به واسطه ی حذف تسمه و قطعات جانبی اصطکاک به حداقل می رسد.این ویژگی ماشین لباسشویی را بی صدا و آرام و بدون لرزش کرده است. همچنین همین کار باعث شده تا از هدر رفتن انرژی هم به میزان زیادی جلوگیری شود. رده ی مصرف انرژی لباسشویی +++A است.
مدلF4V5VYP2T
ظرفیت9 کیلویی
ابعاد600*560*850 میلیمتر
موتوراینورتر Direct Drive (گیربکسی، بدون تسمه)
رنگسیلور
دور موتور1400 دور بر دقیقه
درصد خشک کن80 درصد
رده مصرف انرژیA+++
تعداد برنامه شست و شو14 برنامه
نوع دیگالماسه
جنس دیگاستیل ضدزنگ
نمایشگرWhite LED
سایر ویژگی هاعیب یاب هوشمند-SMART DIAGNOSIS/ قابلیت هوشمندی-Smart Thinq/ دستیار صوتی Alexa و Google Assistant/ قابلیت اتصال به وای فای/ نمایشگر/ تکنولوژی AI DD/ فناوری 6Motion DD/ خاصیت آنتی باکتریال دیگ با خلوص 99.99 درصد/ سیستم بخار شور-True Steam/ سیستم ضد چکه/ تنظیم میزان مواد شوینده به صورت خودکار/ انتخاب برنامه شست و شو به کمک ولوم به 2 صورت لمسی و گردان/ تنظیم درجه حرارت آب/ قابلیت اضافه کردن لباس حین کار-Add Item/ تایمر/ شروع کار با تاخیر/ بیصدا/ پایه های قابل/ تنظیم لوله ورودی آب سرد(فقط آب سرد) /قفل کودک
ساختکره
سال تولید2019
  امتیاز کاربران به:

ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل F4V5 ال جی LG

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط