صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین لباسشویی   ال جی   ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG

ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG

دسته بندی: ال جیبرند: متفرقه

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
ماشین لباسشویی ال جی مدل 4J6 مجهز به سیستم بخار شوی بوده و با قدرت فوق العاده بخار آب قادر است تا سطح 99.99 درصد از انواع آلودگی های میکروبی و قارچ را از بین ببرد. ماشین لباسشویی ال جی دایرکت درایو تنها با استفاده از قدرت بی نظیر بخار آب و در مدت زمان کمتری، نتایج به مراتب بهتری را ارائه دهد. سرعت و کیفیت شستشو افزایش یافته و تا عمق تار و پود پارچه نفوذ می کند. اگر شما آلرژی داریدو لازم است لباس های شما با دقت بیشتری شسته شود، ماشین لباسشویی ال جی اصلی F4J6VYP2S همان چیزی است که می تواند مشکل شما را حل کند. با قدرت بخار می توانید هر چیزی که باعث ایجاد حساسیت های تنفسی یا پوستی می شود را از بین ببرید.

قابلیت ادواش
یکی دیگر از ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی مدل 4J6 امکان اضافه کردن لباس هایی است که فراموش کرده اید داخل لباسشویی قرار دهید. در صورتی که دستگاه را روشن کرده و تازه متوجه شده اید که چند قلم را جا انداخته اید می توانید با فشار دادن دکمه pause ، شستشو را متوقف و آنها را در داخل ماشین لباسشویی ال جی دایرکت درایو قرار دهید.

حرکت 6 گانه دیگ
ماشین لباسشویی ال جی اینورتر دار دارای یک دیگ با ظرفیت 9 لیتر بوده و در 6 حالت مختلف می چرخد. اهمیت نوع چرخش دیگ مربوط می شود به نفوذ بیشتر آب و مواد شوینده به تار و پود البسه همچنین از پیچاندن بیش از اندازه آنها و آسیب به بافت پارچه جلوگیری می کند. شستن البسه با ماشین لباسشویی ال جی مدل 4J6 از سرعت بیشتری برخوردار است. حرکات ملایم و در جهات مختلف علاوه بر نفوذ مواد شوینده به عمق الیاف، از پیچ خوردن پارچه در یک جهت خاص و فشار به تار و پود آن پیشگیری می کند همچنین تمام بخش های مختلف درگیر مواد شوینده و آب خواهند شد. کمترین چین و چروک با بیشترین حفاظت از الیاف را در شستشو با ماشین لباسشویی ال جی اصلی تجربه کنید.

دایرکت درایو
ماشین لباسشویی ال جی مدل 4J6 مجهز به موتور گیربکس بوده و از تکنولوژی اینورتر خطی برخوردار است. از ویژگی های این نوع از موتور می توان به کاهش میزان لرزش، نویز کمتر به هنگام شستشو یا فعال شدن خشک کن اشاره کرد، همچنین از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و تا سالیان سال کار خواهند کرد. همان طور که گفته شد یکی از مزایای ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مربوط می شود به میزان اصطکاک و سر و صدای کمتر به هنگام کار کردن. در هر وقت از شبانه روز می توانید لباس ها را با آن بشویید بدون آنکه آرامش فضای منزل شما را مختل کند. لرزش دستگاه فوق العاده پایین بوده و فاقد هر گونه تنش یا تکان ها مکرر است.

ماشین لباسشویی ال جی اینورتر
ماشین لباسشویی ال جی مدل 4J6 مجهز به موتور اینوتر دار خطی است. اهمیت این نوع از موتور ها در میزان مصرف انرژی کمتر، نویز پایین تر و کاهش لرزش است. موتور ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی با حداکثر سرعت 1400 دور در دقیقه می چرخد و میزان لرزش دستگاه در حد صفر است. تکنولوژی اینورتر علاوه بر افزایش و بهبود کیفیت کار، میزان مصرف انرژی را نیز به شدت کاهش داده است. در هر وقت از شبانه روز می توانید لباس ها را توسط ماشین لباسشویی ال جی دایرکت درایو بشویید بدون آنکه باعث بر هم زدن سکوت منزل شود یا خواب و استراحت شما را مختل کند. میزان نویز در حالت شستشو، 56 و خشک کن 65 دسی بل است.

مجهز به خشک کن
یکی دیگر از قابلیت های ماشین لباسشویی ال جی اصلی مدل F4J6VYP2S مربوط می شود به خشک کن. ظرفیت خشک کن برابر است با 5کیلو گرم و حداکثر رطوبت البسه را می گیرد همچنین سرعت خشک شدن آنها را تسریع می بخشد. ماشین لباسشویی ال جی اینورتر دار در آشپزخانه فضای زیادی را اشغال نکرده و با هر دکوراسیونی منطبق است.

طراحی فضایی و بادوام
طراحی ماشین لباسشویی ال جی مدل F4J6VYP2S به صورت درب فضایی بوده و فوق العاده شیک است. ترکیب از دیزاین مینیمال و فانتزی با قابلیت انطباق پذیری فوق العاده بالا و هماهنگ با هر نوع دکوراسیونی. رنگ بدنه در رنگ سیلور موجود است.

ماشین لباسشویی ال جی مدل 4J6 هوشمند
ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی دارای وای فای بوده و می توانید از طریق امواج بی سیم، آن را به گوشی موبایل خود متصل کنید. با استفاده از اپ مخصوص ماشین لباسشویی ال جی اصلی قادر خواهید بود از هر جایی و هر فاصله ای، دستگاه را کنترل کنید و از وضعیت جاری آن مطلع شوید.
مدل4J6
ظرفیت5 کیلویی
ابعاد600*560*850 میلیمتر
موتوراینورتر Direct Drive (گیربکسی، بدون تسمه)
سرعت چرخش موتور1400 دور بر دقیقه
صفحه نمایشLED لمسی
تعداد برنامه شست و شو14 برنامه
جنس دیگاستیل ضدزنگ
حرکت دیگ6 حرکته
قابلیت هاشستشوی سریع 14 دقیقه ای/ صرفه جویی ECO/ سیستم عیب یابی هوشمند/ قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو/ سیستم بخارشوی/ خشک کن 5 کیلویی/ قابلیت اتصال به گوشی
  امتیاز کاربران به:

ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل 4J6 ال جی LG

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط