صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین لباسشویی   بوش   ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH
ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH

ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH

دسته بندی: بوشبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
ماشین لباسشویی بوش مدل WAX32MX0 با رده انرژی +++A جز سری ۸ ماشین لباسشویی ۱۰ کیلویی بوش مدل BOSCH WAX32MX0 های شرکت بوش بوده که علاوه بر کارکرد عالی ، جلوه منحصر به فردی به آشپزخانه شما میبخشد. ظرفیت مخزن دستگاه ۱۰ کیلوگرم بوده که حجم زیادی از البسه را در هر بار استفاده شستشو میدهد. برنامه های شستشوی دستگاه شامل شستشوی اتوماتیک ، ضد آلرژی ، الیاف نخی، پشمی، ظریف، پیراهن، شستشوی سریع، آبکشی و چرخش، آبکشی و شستشوی دیگ میباشد. توسط پنل نیز میتوان میزان چرخش موتور، آبکشی اضافی، پیش شستشو ، دمای آب ، برنامه مخصوص لکه بری، شستشو با تاخیر و … را تنظیم نمود . قابلیت Intensive Plus ویژگی جدیدی در لباسشویی های بوش میباشد که توسط سیستم شستشوی ۴ بعدی موجب شستشوی بی نظیر البسه حتی با مخزن پر میشود . ویژگی منحصر به فرد این لباسشویی Home Connect میباشد که توسط آن میتوان از طریق گوشی هوشمند دستگاه را روشن نمود و برنامه شستشو را تنظیم کرد. در صورت باقیماندن کف بر روی البسه توسط سیستم تشخیص کف، شستشو و آبکشی ادامه می یابد. طراحی خاص دیواره های این لباسشویی علاوه بر زیبایی از بروز لرزش و صدا جلوگیری می نماید.

سیستم شستشوی چهار بعدی
ماشین لباسشویی بوش WAX32MX0 دارای سیستم شستشوی چهار بعدی است. این سیستم در حین چرخش دیگ، آب و مواد شوینده را با شدت به مرکز دیگ میپاشد. به این ترتیب لباسها در مدت زمان کمتری خیس شده و مواد شوینده با سرعت بیشتر در بافت لباسها نفوذ میکند. سیستم شستشوی 4 بعدی با پاشیدن آب و مواد شوینده به مرکز دیگ باعث میشود تا اگر حجم دیگ به طور کامل پر هم باشد تمیزی فوق العاده ای را مشاهده کنید. همچنین در صورتی که آلودگی لباسها زیاد باشد میتوانید از گزینه Intensive Plus استفاده کنید. این برنامه زمان شستشو را 30 دقیقه افزایش داده و تمام لکه ها و آلودگی ها را از روی لباس پاک میکند. ماشین لباسشویی WAX32MX0 به کمک سیستم شستشوی 4 بعدی و گزینه Intensive Plus شستشوی موثر و تمیزی فوق العاده ای را رقم میزند.

دارای 14 برنامه مختلف شستشو
لباسشویی بوش 10کیلویی استیل WAX32MXO 32mxo برای شستشوی لباس هایتان 14 برنامه ی عالی دارد. می توانید حالت لکه بری دستگاه را فعال کنید تا لباس هایی که دارای لکه های کثیف می باشد را پاک و تمیز کند؛ یا سرعت خشک کن دستگاه را به دلخواه خود تنظیم کنید. یا هر کدام از حالت هایی که روی دستگاه نصب شده تنظیم کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

ضد لرزش و کم صدا
موتور عالی لباسشویی جدید بوش32MXO با وجود کارکرد عالی و سرعتی که دارد؛ صدای بسار کمی دارد به شیوه ای که هنگام شستن لباس هایتان صدایی معادل 47 دسیبل دارد و وقتی که لباس ها را خشک می کند با وجود اینکه دستگاه دورهای بسیار زیادی می گیرد، صدایش به 72 دسیبل می رسد. همچنین علاوه بر کم صدا بدون این دستگاه، شما هرگز لرزش یا تکان خوردن به خصوص در حین خشک کردن لباس ها، مشاهده نمی فرمائید.

دارای تکنولوژی AntiVibration
ماشین لباسشویی بوش WAX32MX0 دارای تکنولوژی AntiVibration می باشد. این تکنولوژی باعث می شود تا حتی با سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه هم میزان لرزش و صدا به حداقل برسد. به همین دلیل میتوانید در هر زمان شبانه روز ماشین لباسشویی 1600 دور در دقیقه بوش WAX32MX0 را روشن کنید بدون اینکه سر و صدا مانع آرامش شما شود. طراحی مارپیچ کناره های این ماشین لباسشویی علاوه بر زیبایی بیشتر، باعث می شود لرزش در هنگام شستشو به حداقل برسد. سطح صدای تولید شده بوش WAX32MX0 هنگام شستشوی لباس ها تنها 47 دسی بل و هنگام خشک کردن 72 دسی بل میباشد. این ماشین لباسشویی به کمک تکنولوژی AntiVibration آرامش را به خانه شما می آورد و دیگر خبری از سرو صدای زیاد هنگام شستشوی لباس ها نیست. 

دارای سیستم Relod Function
کارکرد این ویژگی دستگاه به این شیوه است. مثلا شما لباسشویی را روشن می کنید تا شروع به کار و شستن لباس ها کند که ناگهان یادتان می افتد که چند تکه لباس کثیف دیگر را فراموش کرده اید که داخل دستگاه بگذارید، پس سریع سراغ دستگاه لبایشویی بوش32MXO بروید و لباس های جا مانده را داخل آن بگذارید و دوباره کلید شروع را بزنید تا دوباره شروع به کار کند و همه ی لباس های شما را تمیز و مرتب کند.

سیستم صرفه جویی در مصرف آب
با لباسشویی جدید بوش استیل32MXO دیگر نگران مصرف آب نباشید چون خیلی به صرفه می باشد. مصرف آبی کم خواهید داشت. دارای نشانگر کم مصرف بودن آب و برق نیز می باشد.

برنامه تاخیر در شستشو
لباسشویی بوش 10کیلویی استیل WAX32MXO 32mxo دارای برنامه تاخیر در شستشو است . زمانی که می خواهید شستن لباس هایتان را به زمان دیگری موکول کنید؛ می توانید از این برنامه استفاده کنید. شیوه ی شروع به کار کردن این برنامه اینگونه است مثلا شما می خواهید لباسهایتان در مدت زمان 24 ساعت بعدی یا آینده شسته شود آن را روی 24 ساعت بعدی تنظیم می کنید؛ و دستگاه در زمانی که براش تعیین کرده اید به شیوه ی خودکار روشن می شود و شروع به کار کردن و شستن لباس ها می کند.

دارای لامپ LED داخل دیگ
داخل دیگ لباسشویی جدید استیل 10 کیلویی بوش32MXO لامپLED نصب شده است. هنگامی که کار شستن لباس ها تمام می شود و شما می خواهید که لباس ها را بیرون بیاورید؛ برای اینکه لباس ها را جا نگذارید داخل دیگ توسط لامپLED روشن می شود تا شما دید کافی و مناسبی داشته باشید.

قدرت موتور با1600 دور در دقیقه
شرکت بوش برای عملکرد و کیفیت عالی محصولش از موتوری ویژه و عالی به نام Eco silence Drive استفاده کرده است. این موتور که سرعت و عملکرد بسیار خوبی دارد برق بسیار کمی نیز مصرف می کند. هیچگونه صدایی از خود بروز نمی کند و کاملا بی صداست. هنگام کارکردن و شستن و حتی خشک کردن لباس ها با سرعتی معادل1600 دور در دقیقه می چرخد و دستگاه تکانی نمی خورد و با ثبات می باشد. بسیار کم مصرف و در عین حال پرانرژی می باشد.
مدلWAX32MX0
ظرفیت10 کیلویی
ابعاد84.8*59.8*59 سانتیمتر
ابعاد84.8*59.8*59 سانتیمتر
رنگسیلور
نوع موتورEcoSilence Drive
سرعت چرخش موتور1600 دور بر دقیقه
نوع صفحه نمایشLED
میزان صدا47 دسی بل
تکنولوژیActiveWater ™ Plus
تعداد برنامه شست و شو14 برنامه
رده مصرف انرژیA+++
برنامه های شستشوAllergy Plus\ Eco 40-60\ Easy Care\ Drum Clean\ Drain\ Delicate-Silk\ Cottons\ Colorful Cotton\ Quick-Mix\ Rinse\ Shirts-Blouse\ Sportswear\ SuperQuick 30-15\ Wool\ PreWash
اندازه درب32 سانت
زاویه باز شدن درب171 درجه
سایر ویژگی هامجهز به سیستم شستشوی 4 بعدی/ مجهز به برنامه Home Connect جهت اتصال گوشی همراه به ماشین لباسشویی/ دارای دکمه های لمسی برای روشن و خاموش کردن، بارگیری/ مجدد، مکث، تنظیم سرعت/ قابلیت از بین بردن 4 لکه رایج/ مجهز به دیگ شستشوی VarioDrum و شستشوی ملایم/ حداکثر رطوبت باقی مانده روی لباسها پس از شستشو 44%/ قابلیت یادآوری جهت تمیز کردن خودکار دیگ شستشو/ دارای چراغ داخل دیگ شستشو/ مجهز به موتور Eco Silence Drive با عملکرد آرام و طول عمر بالا/ مجهز به عایق صوتی/ فناوری AntiVibration و شستشوی بدون لرزش/ دارای صفحه نمایش جهت نمایش اطلاعات/ قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو/ امکان نمایش مصرف آب و انرژی/ نشانگر مصرف بیش از حد/ تکنولوژی ActiveWater Plus و صرفه جویی در مصرف آب/ تشخیص خودکار وزن لباسها برای تنظیم دقیق مصرف آب/ برای هر بار شستشو/ سیستم تشخیص کف روی لباس و شستشوی اضافه در صورت نیاز اعلام هشدار در پایان برنامه/ قابلیت شستشوی خودکار محفظه مواد شوینده/ طول کابل اتصال 160 سانتی متر/ قابلیت اتصال به وای فای/ دارای دیگ 70 لیتری/ امکان شستشو با آب سرد/ امکان تنظیم دستی دمای آب/ قابلیت تنظیم دستی سرعت چرخش/ مجهز به Aqua Stop و سیستم تشخیص نشتی آب
ساخت و مونتاژآلمان
  امتیاز کاربران به:

ماشین لباسشویی 10 کیلویی مدل WAX32MX0 بوش BOSCH

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط