صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین لباسشویی   سامسونگ   ماشین لباسشویی 8 کیلویی Q1467 سامسونگ SAMSUNG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی Q1467 سامسونگ SAMSUNG

ماشین لباسشویی 8 کیلویی Q1467 سامسونگ SAMSUNG

دسته بندی: سامسونگبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
مشکل به وجود آمده در نسل قدیمی موتورهای ماشین های لباسشویی، وجود قطعات تحت اصطکاک، همانند جاروبک است که بعد از مدتی کارکرد موتور، این قطعه به علت اصطکاک زیاد ساییده شده و فضای دوران موتور افزایش می یابد که این امر صدای کارکرد دستگاه و همچنین لرزش زیاد را در ماشینهای لباسشویی بوجود آورده و نیازمند حضور تکنسین جهت تعویض جاروبک می باشد ولی در نسل جدید موتورهای BLDC اجزای قابل اصطکاک حذف شده و مگنت جایگزین این قطعه شده است که تمامی مشکلات نسل قدیم موتورها برطرف شده است و عمر موتورها افزایش یافته است و همچنین در این موتورها لرزش و صدای دستگاه به کمترین میزان رسیده است.
موتورهای دیجیتال اینورتر سامسونگ در مقایسه با موتورهای متداول، استهلاک کمتری دارند. در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. این موتورها از طول عمر بالاتری برخوردار هستند و به همین دلیل است که سامسونگ با اطمینان موتورهای خود را 10 سال و 3 ماه (123 ماه گارانتی تعویض) ضمانت می کند.

فناوری حباب ساز و پیش شستشو با حباب (Ecobubble و Bubble Soak)
فناوری حباب ساز Eco Bubble سامسونگ ضمن ارائه پیشرفته ترین سطح محافظت از لباس ها و تمیز کردن بسیار مطلوب آنها، صدمات به بافت پارچه را به حداقل می رساند. حباب های پرقدرت به کمک موتور ویژه دستگاه از ترکیب هوا، آب و ماده شوینده بوجود می آیند که 40 برابر سریع تر به الیاف نفوذ کرده و به آسانی و حتی در دمای پایین (15 درجه)، آلودگی را از سطح لباس جدا کرده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، از الیاف لباس هم محافظت می کند.

شستشو با آب سرد، صرفه‌جویی در انرژی
با شستن حجم عظیمی از لباس‌ها در دماهای پایین با استفاده از فناوری حباب‌ساز ‎Eco Bubble™‎، در مصرف انرژی* به مقدار زیادی صرفه‌جویی خواهد شد. حباب‌ها ماده شوینده را فعال می‌کنند، بنابراین سریعاً به داخل لباس نفوذ کرده و چرک و لکه را به آسانی پاک می‌کند – حتی در آب سرد (15 درجه).

لکه‌زدایی قوی
تنها با لمس یک دکمه فناوری «Bubble Soak» کمک می‌کند تا انواع لکه‌های سرسخت را از بین ببرید. لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، و بدین‌ترتیب لکه‌ها عملاً سست شده و از بین می‌روند.

تضمین دوام
موتور دیجیتال اینورتر از بهره‌وری انرژی فوق‌العاده، سر و صدای بسیار کم و عملکردی استثنایی و بادوام برخوردار است، بنابراین کارکرد 20 ساله آن تضمین شده است* که سامسونگ آن را تا 10 سال ضمانت می‌کند.
دارنده گواهی دوام 20 ساله توسط انجمن فناوری‌های الکتریکی، الکترونیکی و فناوری اطلاعات آلمان (Verband Deutscher Elektrotechniker - VDE) اعطا شد.

کریستال براق جدید. زیباتر از همه چیز.
درب کریستالی براق جدید، به رنگ سفید یا آبی اقیانوسی، نهایت لذت زیباشناختی را به ارمغان می‌آورد و می‌تواند آرامش اقیانوس‌واری را به خانه شما القا کند. دستگیره آن نیز 45 درجه بالاتر قرار دارد که باعث می‌شود راحت‌تر باز شود.

عیب‌یابی آسان
سیستم عیب یاب خودکار Smart Check مشکلات دستگاه را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد و با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند راهکارهای عیب‌یابی آسان را فراهم می‌نماید. * بدین‌ترتیب در وقت شما صرفه‌جویی و از هزینه‌های مرتبط با تعمیرات حضوری جلوگیری خواهد شد.**

پاکسازی دیگ بدون استفاده از مواد شیمیایی
برای رسیدن به نهایت آسودگی، فناوری Eco Drum Clean بدون استفاده از مواد شیمیایی خورنده باعث حفظ تازگی ماشین‌لباسشویی درب از جلو می‌شود. و حتی می‌تواند٬ زمانی که تمیزکاری لازم باشد٬ به صورت خودکار به شما اطلاع‌رسانی کند.

دیگ الماسه
این دستگاه از طراحی منحصر به فرد «پیچش ملایم» به همراه برجستگی های الماس شکل نرم برخوردار است که لباس هایتان را با ملایمت فوق العاده شستشو می دهد. منافذ ریز خروجی آب با به حداقل رساندن میزان گیر کردن لباس ها و صدمه دیدن آنها در سوراخ های دیگ از آنها محافظت به عمل می آورند.

صرفه جویی در زمان برای شستشوی لباس کمتر
برنامه «شستشوی سریع» راهکاری عالی برای زندگی پرمشغله شما است – یعنی شستشوی سریع و نتیجه‌بخش لباس‌های نیمه کثیف. بدین ترتیب زمانی بیشتری را می‌توانید به خود اختصاص دهید.

شستشوی لباس‌های حساس
طراحی منحصر به‌فرد «برجستگی‌های نرم» در دیگ الماسی با داشتن برآمدگی‌های نرم و روان و الماسی‌شکل، لباس‌های شما را با نهایت لطافت خواهد شست. سوراخ‌های ریز خروج آب نیز از گیر افتادن لباس‌ها جلوگیری کرده و بنابراین به سالم ماندن آن کمک می‌کند.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

ماشین لباسشویی 8 کیلویی Q1467 سامسونگ SAMSUNG

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط