صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین لباسشویی   ال جی   ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل J6 ال جی LG
ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل J6 ال جی LG

ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل J6 ال جی LG

دسته بندی: ال جیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل J6 یکی از جدید ترین محصولات ال جی با ظرفیت 9 کیلوگرم و در دو رنگ سفید و نقره ای می باشد. ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4J6VYP2W دارای برنامه های مختلف برای شستشو انواع لباس است. ماشین لباسشویی الجی J6 دارای عملکرد شستشو و خشک کردن است و موتور آن دارای 1400 دور چرخش در دقیقه است. عملکرد و مصرف انرژی این ماشین لباسشویی بسیار بهینه است و هنگام کار سرو صدای کمی تولید می کند. صفحه نمایش LED و پنل کنترل ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل J6 بسیار خوب طراحی شده و امکانات خوبی در اختیار شما قرار میدهد. این محصول به ترتیب دارای ارتفاع ، عمق و عرض (850*560*600) میلی متر است . دارای 14 برنامه شستشو و رده مصرف انرژی +++A است . در ضمن بدلیل استفاده از موتور اینورتر دایرکت درایو دارای صدای 53 دسی بل می باشد.

موتور لباسشویی ال جی j6
از مهم ترین قسمت های لباسشویی ها موتور آن بوده که باید از قدرت و بازدهی بالایی برخوردار باشد. لباسشویی ال جی j6 مجهز به موتوری از نوع دایرکت درایو بوده که از بهترین و با دوام ترین موتورها نسبت به موتورهای تسمه ای و قدیمی تر بوده و همچنین به دلیل کاهش قطعات اصطحکاک یافته در آن نویز بسیار کمی نیز تولید میکند. موتور این لباسشویی دارای چرخش موتور 1400 دور در دقیقه بوده که موجب شستشوی سریع و رطوبت زدایی سریع تر لباس ها میشود.

ظرفیت لباسشویی
یکی از ویژگی هایی که قبل از خرید لباسشویی باید به آن توجه داشته باشید ظرفیت آن بوده که باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد. لباسشویی ال جی j6 دارای ظرفیتی ۹ کیلو گرمی بوده که مناسب برای خانواده های متوسط به بالا میباشد و میتوانید حجم زیادی لباس را در یک مرحله به راحتی شستشو نمایید.

اضافه کردن لباس حین کار
یکی از مشکلاتی که لباسشویی ها دارد این بوده که اگر لباسی را یادتان رفته داخل لباسشویی قرار دهید. یکی از ویژگی های لباسشویی ال جی j6 اضافه کردن لباس حین کار میباشد. شما با استفاده از pause میتوانید موقتا شستشو را متوقف کرده، لباس های جامانده را اضافه کرده و مورد شستشو قرار دهید.

سیستم عیب یابی هوشمند
گاهی به دلایلی ممکن است مشکلاتی برای لباسشویی شما پیش آید که عیب یابی آن در خارج از منزل کاری است سخت و زمان بر. لباسشویی ال جی j6 مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند بوده که قابل اتصال به گوشی هوشمند بوده و میتوانید با استفادان سیستمه از برنامه Smart Diagnosis عیب های دستگاه را شناسایی کرده و با نمایندگی در میان بگذارید. این سیستم از بردن دستگاه به خارج از منزل جلوگیری کرده و میتوانید منتظر آمدن تکنسین به منزل باشید که در زمان و هزینه های شما نیز صرفه جویی میشود.

شروع با تاخیر لباسشویی
گاهی به دلایل مختلفی میخواهید شستن لباس ها را به زمانی دیگر موکول نمایید. لباسشویی ال جی j6 مجهز به سیستم شروع با تاخیر بوده که میتوانید شستشو را از 1 تا 24 ساعت به تاخیر بیاندازید. این سیستم مناسب زمان های است که اوج مصرف برق بوده و یا فشار آب کافی نمیباشد مناسب بوده و میتوانید با تنظیم بر روی هر ساعتی که مایل باشید دستگاه شروع به شستن لباس های شما کند.

دیگر قابلیت های لباسشویی j6 ال جی
لباسشویی ال جی j6 مجهز به 14 برنامه شستشو متنوع بوده که با استفاده از آن میتوانید هر نوع پارچه و لباسی را مورد شستشو قرار دهید. این لباسشویی مجهز به برنامه SmartThinQ بوده که از طریق اینترنت قابل اتصال به گوشی هوشمند بوده و میتوانید از راه دور از تنظیمات دستگاه مطلع شده و یا تنظیمات جدید را بر روی آن اعمال نمایید.
لباسشویی ال جی j6 مجهز به 6 حرکت حرفه ای شستشو بوده که این تکنولوژی با 6 حرکت پیچاندن، فیلتراسیون، آبکشی پله ای، تاباندن، غلتاندن و خیساندن که بر روی لباس ها انجام می دهد، لباس ها را به بهترین شکل ممکن شستشو میدهد. این لباسشویی دارای برنامه ضد آلرژی و آنتی باکتریال است که دمای بالای آب موجب ضدعفونی شدن لباس ها شده به طوری که هیچ آسیبی به لباس ها وارد نمیشود. این کار باعث کاهش میکروب و مواد آلرژی زا روی لباس ها شده و مشکلات تنفسی را نیز کاهش میدهد.
مدلF4J6VYP2W|WJ6142SSVP
رنگسفید
ظرفیت9 کیلویی
ابعاد600*560*850 میلیمتر
موتورDirect Inverter
نوع موتورگیربکس بدون تسمه
میزان صدا در حالت شستشو53 دسی بل
رده مصرف انرژیA+++
تعداد برنامه شست و شو14 برنامه
قابلیت هاشستشوی سریع/ سیستم شستشوی هوشمند/ قابلیت اتصال به موبایل/ سیستم عیب یابی هوشمند/ بخارشور Spa Steam/ امکان دانلود برنامه/ امکان اضافه کردن برنامه لباس
زاویه باز شدن درب150 درجه
سرعت چرخش موتور1400 دور بر دقیقه
سایر ویژگی هااتصال از طریق NFC/ دارای 6 حرکت شستشو/ شستشوی ضد الرژی
ساختکره
  امتیاز کاربران به:

ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل J6 ال جی LG

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط