صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   صوتی و تصویری   تلویزیون   ال جی   تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای

تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای

دسته بندی: ال جیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
تلویزیون ال جی 55UM7660 جزو بالارده‌ترین تلویزیون‌ها از سری 7 این شرکت کره‌ای بوده که از کیفیت تصویر 4K بهره می‌برد. همانگونه که از شواهد پیداست ال جی این سری UM را درست مانند دیگر سایزهایش با پنل IPS روانه بازار کرده است. در واقع تکنولوژی IPS به منظور زاویه دید بهتر و مناسب‌تر برنامه‌ها بر روی صفحه‌نمایش این تلویزیون بالارده جای گرفته شده تا کاربران بدون هیچ گونه محدودیتی از زاویه دید بسیار وسیع‌تری نسبت به دیگر نمایشگرها بهره‌مند شوند. بعد از پنل IPS به کیفیت تصویر 4K می‌رسیم که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. همراه با کیفیت Ultra HD تصاویر را آنچنان با دقت و کیفیت بالا مشاهده می‌کنید که بی‌شک از تماشای هر برنامه توسط این نمایشگر لذت کافی را خواهید برد. در این بین با اشاره به امکان افزایش دادن کیفیت تصویر برنامه‌ها توسط 4K Upscaler می‌توانید مرور فیلم‌های قدیمی و کیفیت پایین خود را با کیفیت 4K به خوبی و کاملاً عالی مشاهده کنید. پردازنده‌ی هوشمند آلفا 7 فاکتور بسیار اساسی و مهمی است که به کمک آن می‌توانید بهبود تصاویر را به خوبی لمس کنید. این پردازنده با پردازش رنگ‌ها کاری می‌کند تا تجربه‌ای کاملاً نفس‌گیر و دقیق از هر صحنه‌ی تصویر را احساس کنید.

یک تلویزیون هوشمند جدید: تکامل یافته توسط AI.
با LG ThinQ AI، خیلی چیزها فقط با صدای شما امکان پذیر است. به عبارتی دیگر با تلویزیون خود حرف بزنید و توصیه هایی را برای سفارشی بر اساس عادت های تماشای خود دریافت کنید! شما می توانید با این تلویزیون اسمارت ال جی از اینترنت لذت برده و همواره و بسیار سریع بتوانید به سایت های پخش ویدیو و سرگرمی و همچنین سایت های رزرو بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما دسترسی داشته باشید.

رزولوشن 4K استاندارد جدید برای تعریف بالا
تصاویر واقعی 4K با جزئیات خوب و رنگی روشن در صفحه نمایش IPS ارائه 4 برابر رزولوشن بالاتر از Full HD را تجربه کنید. این تلویزیون با ویژگی ۴K HDR که به شما یک تصویر فوق العاده با محدوده دینامیکی با رنگ واقعی تر را به شما نشان می دهد از قابلیت ارتقای کیفیت تصویر استفاده کرده است. و با پردازش‌های سریع و بدون وقفه‌اش نمایش محتویات کم کیفیت را با کیفیتی نزدیک به ۴K انجام می‌دهد. قابلیت HDR از دیگر ویژگی‌های تصویری این تلویزیون 55 اینچ ال جی به حساب می‌آید که کمک می‌کند تا رنگ‌ها از بازه‌ی گسترده تری به نمایش در آیند و نمایش سایه‌ها و قسمت‌های روشن با دقت بالایی صورت گیرد.

نمایش دقیق رنگها در زاویه دید گسترده
بر خلاف تلویزیونهای معمولی که ممکن است هنگام مشاهده تصویر از یک طرف دیگر، رنگها را کمرنگ کنند، تلویزیون ال جی با فناوری IPS دقیقا رنگ را از زاویه دید گسترده و زاویه جلو حفظ می کند. در هر کجا که نشسته اید، تلویزیون ال جی خلوص رنگها را حتی از طرفین و زاویه های متفاوت حفظ می کند و هر کسی می تواند از تصویر این تلویزیون در هر گوشه ای از اتاق لذت ببرد.

پردازنده چهار هسته ای برای به نمایش در آوردن تصاویر 4K
یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده 4 هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت 4K به نمایش می گذارد. فیلم‌های اکشن یا بازی‌های فوتبال که دارای سرعت بالایی هستند توسط این واحد اسکن شده و نویز و تاری ناشی از سرعت بالا در آنها از بین می‌رود و به جای آن با کیفیت و وضوح بالایی می‌توانید به تماشای علاقه‌مندی‌هایتان بنشینید.

خلوص رنگ بازبینی شده
True Color یک تجربه بصری خیره کننده را در تلویزیونهای ال جی ارائه می دهد که با استفاده از بازبینی دوباره رنگها، خلوص رنگ را افزایش می دهد.

4K Active HDR برای نمایش جزئیات باور نکردنی
4K Active HDR مشخصه ای برای بهینه سازی هر صحنه، ارائه جزئیات ظریف و رنگ با خلوص زیاد است. فناوری multi-HDR، از جمله HDR10 و HLG، همراه با تکنولوژی تنظیم صحنه به صحنه تصاویر (dynamic scene-by-scene )، به شما اجازه می دهد تا از هر گونه کیفیت ویدیو با کیفیت HDR به طور شگفت انگیزی لذت ببرید. وضوح بالای تصاویر تلویزیون ال جی UM7660 به کمک رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل که چیزی بیش از ۸ میلیون پیکسل هستند، هر کدام کاری می‌کنند تا واقعیت‌ها را بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی به اجرا در بیاورند. به عبارتی همراه با این کیفیت نه تنها بابت کیفیت تصویر عالی نگرانی نخواهید داشت؛ بلکه در عین حال نیز به کمک قابلیت افزایش کیفیت تصویر یا همان ۴K Upscaler هر نوع برنامه‌ای را بدون توجه به کیفیت آن و حتی پایین ترین کیفیت در حد کوالتی تصویر ۴K به معرض نمایش می‌گذارد.

DTS Virtual: افزودن ابعاد دیگر به صدا در تلویزیون ال جی مدل 55UM7660
صداهای غنی، بی عیب و چند بعدی،که به صورت یک فناوری در این تلویزیون کار گذاشته شده است موجب می شود که تصورات شما را از شنیدن صداها از اعماق طبیعت بیشتر و بیشتر نماید و حسی همانند قرار گرفتن در زیر باران به شما منتقل شود. این تکنولوژی آنچنان صدا را طبیعی و زنده به گوش می‌رساند که کاربر حس می‌کند به صورت زنده در کنسرت موسیقی قرار گرفته شده است.

طراحی ساده اما خیره کننده !!
ال جی فقط تمام تمرکزش بر روی قرار دادن امکانات عالی و پیشرفته در تلویزیون 55UM7660 نبوده است بلکه به طراحان خود تاکید کرده تا معماری را برای این تلویزیون در نظر بگیرند که شایسته نام این برند باشد به علاوه محصول مدرن و شیکی را تحویل مشتریان خود بدهند. این توجهی که ال جی به تلویزیون‌های برند خود می‌کند همیشه باعث شده تا محصولات این برند یک سر و گردن از دیگر رقبای خود جلوتر باشند و نظر همه را به سمت خود متمایل کنند. تلویزیون 55UM7660 با طراحی ساده اما نفیسی که دارد محیط واقع شده در آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این بدنه ظریف و شیک بر روی پایه‌ هلالی قرار گرفته است که باید گفت این پایه‌ به تنهایی وزن تلویزیون را تحمل می‌کنند به علاوه با خطوط باریک و مدرنی که در اطراف نمایشگر وجود دارد زیبایی دو چندانی را به سالن شما خواهد بخشید به علاوه تجربه مشاهدتان را افزایش می‌دهد. این بدنه باریک و شیک با ظاهر جذابی که دارد با نصب آن بر روی دیوار می‌توانید شیک و باکلاس بودن و متفاوت بودن را احساس کنید. این نمایشگر 55 اینچ برای محیط‌های نسبتاً بزرگ مناسب می‌باشند. ال جی برای اینکه این تلویزیون 55 اینچ از هم رده‌های خود عقب نماند پنل پشتی آن را به نحوی طراحی کرده است تا امکان قرار دادن درگاه‌های ارتباطی و منبع تغذیه بر روی آن وجود داشته باشد.
مدلUM7660
سایز55 اینچ
صفحه نمایشLED تخت
کیفیت تصویر4K UHD
رزولوشن2160*3840 پیکسل
پردازنده مرکزی4 هسته ای
سرعت ریفرش تصویر100 هرتز
نوع پنلIPS
شاخص کیفیت تصویر1600
تعداد بلندگو2 بلندگو 20 واتی
تعداد پورتHDMI:4 USB:2 Component:1 Video Composite:1 LANtCItRF Bluetooth 5.0
رده مصرف انرژیA
نوع پایههلالی
سیستم عاملWebOS
سایر ویژگی هادارای مرورگر وب،دستیار صوتی،گیرنده داخلی،قابلیت اتصال به اینترنت
سیستم پخش تلویزیونDVB-T2/DVB-S2
سال تولید2019
ساخت و مونتاژکره
  امتیاز کاربران به:

تلویزیون 55 اینچ مدل UM7660 ال جی کره ای

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط