صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   صوتی و تصویری   تلویزیون   ال جی   تلویزیون 55 اینچ مدل SM8100 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل SM8100 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل SM8100 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل SM8100 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل SM8100 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل SM8100 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل SM8100 ال جی کره ای
تلویزیون 55 اینچ مدل SM8100 ال جی کره ای

تلویزیون 55 اینچ مدل SM8100 ال جی کره ای

دسته بندی: ال جیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
شرکت LG Corporation کشور کره دومین شرکت خوشه‌ای پس از سامسونگ است که در چند زمینه‌ی صنعتی محصولات با کیفیت و مطرح جهانی را تولید می‌کند. این کمپانی در ساال 1947 با محدوده‌ی فعالیت جهانی تأسیس شد و امروزه در سه زمینه‌ی الکترونیک، مواد شیمیایی و ارتباطات در بیش از هشتاد کشور جهان فعالیت مستمر و همگام با پیشرفت تکنولوژی دارند. شرکت ال جی در سالی 2019 تلویزیون 55SM8100 را به بازار جهانی عرضه کرد. این تلویزیون از آخرین فناوری‌های سیستم تصویر و صدا به علاوه‌ی رابط کاربری هوشمند بهره‌مند است. LG 55SM8100 می‌تواند بهترین همراه زمان استراحت و فراغت شما باشد.

کیفیت و فناوری سیستم تصویر
نمایشگر LED فلات 55 اینچ با کیفیت تصاویر 4K و رزولوشن 3840x2160 با پشتیبانی موتور پردازنده‌ی تصویر چهار هسته‌ای Quad Core زیباترین تصاویر را با ریزترین جزئیات به نمایش می‌گذارند. نمایشگر 55SM8100 با پنل IPS و فناوری نور پس زمینه‌ی LED Edge و تکنولوژی Nano Cell طراحی شده، تمام این فناوری‌های به کار گرفته شده تقویت کننده‌ی وضوح هر تصویری هستند. پردازنده‌ی قدرتمند این بخش هم با بهره‌مندی از قابلیت 4K UP Scaler انواع کیفیت‌های ورودی را ارتقا می‌دهد. پس از وضوح تصاویر کوچک و بزرگ و جزئیات هر یک رنگ و سایه و کنتراست آن‌هاست که مورد توجه می‌باشند. فناوری‌های HDR و HDR 10 Pro و HLG گستره‌ی گسترده‌ای از رنگ‌ها در اختیار پردازنده قرار می‌دهد تا رنگ واقعی هر تصویر را بر آن نشانده و سپس با اعمال کنتراست عمق هر رنگ و مرز و سایه‌ایی را با ریزترین جزئیاتش نشان می‌دهد. در نمایش زنده‌ و درخشان فناوری Local Dimming نیز بسیار موثر است زیرا این تکنولوژی با تنظیم نور نقطه‌ی روشنی هر پیکسل را جداگانه تأمین می‌کند. فناوری Ultra Luminance با درخشان سازی تصاویر آن‌ها را برجسته کرده و نمایش را به واقعیت ملموس نزدیک می‌کند. فناوری مهم و نهایی بخش تصویر که نان دهنده‌ی قدرت پردازنده و کیفیت سیستم تصویر است سرعت اسکن و نوسازی تصاویر بوده که با سرعتی معادل 100 هرتز در 55sm8100 در نظر گرفته شده این تکنولوژی تصاویر روان و با کیفیت را در هر صحنه‌ای بر نمایشگر نشان خواهد داد و نویز و تاری در هیچ صحنه‌ای به چشم نخواهد خورد.

کیفیت و فناوری سیستم صوتی
سیستم صوتی مکمل سیستم تصویر می‌باشد توانمندی هر دو بخش در ساختار تلویزیون‌های نسل جدید از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است. جعبه‌ی جادویی برای تسخیر مخاطب و نیز القای هیجان و لذت برنامه‌هایش به هر دو بخش به یک میزان نیازمند است. سیستم صوتی تلویزیون 55 اینچی ال جی مجهز به دو اسپیکر 10 واتی Stereo است. این اسپیکرهای قدرتمند با قرارگیری در میان کانال‌های صوتی در اطراف فریم تلویزیون صدایی شیوا و بلند را تولید می‌کنند. فناوری DTS رمز گشایی فرکانس‌های صوتی را انجام داده و تمام آن‌ها را تقویت می‌کند پس از آن فناوری Dolby Digital صدا را میان کانال‌ها توزیع خواهد کرد البته در این میان فناوری DTS Virtual با افزایش تعداد کانال‌های مجازی صدایی فراگیر و تقویت شده را در محیط طنین انداز می‌کنند. توان خروجی 20 وات با سایز تلویزیون 55 اینچ ال جی و تقویت و بهینه‌سازی‌ فناوری‌های صوتی با تلویزیون ال جی کاملا متناسب است اما قابلیت‌هایی نیز در نظر گرفته شده‌اند که امکان اتصال لوازم تقویت کننده‌ی صوتی را چه به صورت سیمی با پورت Optical و چه بی سیم با فناوری‌های Bluetooth و LG Sound Sync فراهم می‌کنند. پورت خروجی هدفون نیز در این بخش برای استفاده در شرایط خاص تعبیه شده است.

سیستم عامل و فناوری‌های هوشمند
تلویزیون اسمارت 55SM8100 مجهز به سیستم عامل Web OS می‌باشد این سیستم عامل مختص کمپانی ال جی سالیان متمادی است که بر محصولات کمپانی LG بارگذاری می‌شود. کاربرد ساده و راحت این سیستم عامل در کنار قابلیت‌های گوناگونی که برای تلویزیون‌ها ایجاد می‌کنند محصولات ال جی را پرطرفدارتر کرده‌اند. تلویزیون اسمارت ال جی به دو روش معمول و معروف Wi-Fi و پورت LAN به اینترنت متصل می‌شود. دسترسی به اینترنت و به تبع آن به تمام سایت‌ها و برنامه‌های محبوب جهانی مانند YouTube، Netflix، Amazon، فروشگاه محتوای برنامه‌های مختلف ال جی و امکان دانلود و ذخیره‌ی آن‌ها نیز فراهم آمده است. دستیار صوتی Google Assistant تمام دستورات اجرایی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محض ادا کردن آن‌ها انجام می‌دهد. اشتراک گذاری محتوا با فناوری‌های Amazon Alexa، Miracast، LG TV Plus و Air Play( مختص گوشی‌ها و آیپدهای آیفون) به صورت هوشمند و نیز از طریق پورت‌های USB، HDMI، Composite، Component برای اتصال انواع لوازم جانبی ذخیره سازی جدید و پخش کننده‌ی لوازم جانبی صوتی و تصویری، ممکن هستند. تکنولوژی مشهور و رویایی ال جی Al ThinQ قادر است خانه‌ی شما را با قابلیت هوش مصنوعی کنترل نماید، همچنین پس از آن که به تمام لوازم دیجیتالی منزلتان متصل شد به صورت منطقی آن‌ها را اداره کند و در نبود شما و یا عدم آگاهی‌تان مراقب همه چیز باشد. این فناوری تمام دستوراتتان را می‌شنود و با تأمل به آن‌ها پاسخ می‌دهد. ریموت جادویی، گیرنده‌ی دیجیتالی برای دریافت تمام کانال‌های داخلی و جهانی، تایمر و موارد بسیار دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های LG 55SM8100 می‌باشند.
مدلSM8100
سایز55 اینچ
سری8
نوع صفحه نمایشLED تخت
تکنولوژی صفحهEdge LED
کیفیت تصویر4K
رزولوشن2160*3840 پیکسل
پردازنده مرکزی4 هسته ای
سرعت ریفرش تصویر120 هرتز
زاویه دید178 درجه
نوع پنلIPS
ویژگی های تصویرتکنولوژی نانوسل،اپتیکال،حالت تصویر هوشمند،ارتقای تصویر به 4K
تعداد بلندگو2 بلندگو 20 واتی
ویژگی های صداسیستم کاهنده نویز صدا Clear Voice، قابلیت ضبط، همگام سازی صدا،دارای 6 حالت صوتی،کنترل صدا
سیستم عاملWebOS
تعداد پورتHDMI:4 USB:3 Component:1 Video Composite:1 LAN/headphone
ابعاد با پایه1232× 263× 786 میلی‌متر
سیستم پخش تلویزیونDVB-s/DVB-T/DVB-c/DVB-T2
سایر ویژگی هااشتراک گذاری هوشمند،حافظه داخلی،لیست برنامه ها EPG، شبکه بی سیم WiFi: 802.11، مرورگر وب، هوش مصنوعی ThinQ - My Channels - Magic Link - تبدیل گفتار به متن - دسترسی سریع - Magic Zoom - Live Zoom - Focus Zoom - چرخش محتوا با زاویه 360 درجه - پشتیبانی از WLAN - Miracast
ساخت و مونتاژکره
  امتیاز کاربران به:

تلویزیون 55 اینچ مدل SM8100 ال جی کره ای

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط