صفحه نخست    جستجو   سوپر مارکت   لبنیات   پنیر   پنیر پخت و پز   پنیر چدار دانمارکی کرافت 200 گرمی
  این کالا فقط به آدرس تهران ارسال می شود
پنیر چدار دانمارکی کرافت 200 گرمی

پنیر چدار دانمارکی کرافت 200 گرمی
ارسال سریع سوپر مارکتی

دسته بندی: پنیر پخت و پزبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
پنیر چدار فرآوری شده کرافت 200G با طعم اصیل، ملایم و دلچسب خود یک انتخاب ایده آل بر روی نان تست، ساندویچ، برگر، کراکر و بیسکویت های شما است. همچنین می توانید از ذوب شده پنیر فرآوری شده چدار کرافت فوق العاده لذت ببرید.
تفاوت بین یک غذای خوب و یک غذای عالی در آن چیزی است که در مواد تشکیل دهنده آن وجود دارد. فرقی نمی‌کند این غذای سرد یا گرم باشد، پنیر چدار کرافت به شما کمک می‌کند تا آن طعم خاص را اضافه کنید و از طعمی که می‌خواهید دوباره و دوباره لذت ببرید.
پنیر چدار کرافت دارای میراث بسیار غنی است و تقریباً 100 سال است که یک برند معتبر در خاورمیانه است. نسل های زیادی از مصرف کنندگان با اعتماد و انتخاب کرافت به عنوان برند مورد علاقه پنیر چدار بزرگ شده اند. شرکت Kraft Foods Group بیش از 45 سال است که پنیرساز محبوب آمریکایی بوده است.

مواد تشکیل دهنده
پنیر چدار از شیر پاستوریزه، کشت پنیر، نمک، آنزیم ها، آناتو [رنگ])، نشاسته سیب زمینی، پودر سلولز، و سولفات کلسیم، ناتامایسین (یک مهارکننده طبیعی کپک) تشکیل شده است.

نحوه استفاده
در یخچال یا جای خشک و خنک نگهداری شود.

برند
شرکت Kraft Heinz سومین شرکت بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی در آمریکای شمالی و پنجمین شرکت بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی در جهان با هشت برند +1 میلیارد دلاری است.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

پنیر چدار دانمارکی کرافت 200 گرمی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط