قهوه جوش ایتالیا مدل BCO_421 دلونگی
قهوه جوش ایتالیا مدل BCO_421 دلونگی
قهوه جوش ایتالیا مدل BCO_421 دلونگی
قهوه جوش ایتالیا مدل BCO_421 دلونگی
قهوه جوش ایتالیا مدل BCO_421 دلونگی

قهوه جوش ایتالیا مدل BCO_421 دلونگی

دسته بندی: قهوه جوشبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
اسپرسوساز «دلونگی» (Delonghi) مدل «BCO421» دستگاهی باکیفیت است. ظاهر این دستگاه زیباست و بدنه‌ی آن از استیل ساخته شده است. این دستگاه امکان تهیه‌ی قهوه فرانسه، کاپوچینو و اسپرسو را دارد. برای تهیه‌ی قهوه فرانسه یک مخزن قهوه و آب مجزا در قسمت چپ دستگاه وجود دارد. داخل مخزن قهوه‌ی فرانسه یک فیلتر دائمی وجود دارد و به‌راحتی می‌توان آن را با استفاده از دسته‌اش خارج کرد. امکان تهیه‌ی 10 فنجان قهوه فرانسه در این دستگاه فراهم شده است. دستگاه دارای دو نازل خروجی برای اسپرسو است و در تمپر دستگاه امکان ریختن پودر یا گذاشتن پد مخصوص وجود دارد. این دستگاه دارای صفحه‌ی گرم‌نگه‌دار برای 10 عدد فنجان است و در قسمت زیر نازل اسپرسو، سینی چکه‌گیر وجود دارد؛ همچنین این دستگاه امکان تهیه‌ی کف‌شیر و آب‌جوش نیز دارد. این دستگاه به صورت مجموع عملکرد 1750 وات توان مصرفی دارد که شامل 800 وات و 900 وات برای قسمت اسپرسو ساز و قهوه فرانسه و همچنین پرت انرژی دستگاه است. دلونگی یکی از بهترین سازندگان این دسته از محصولات است. کیفیت محصولات دلونگی همراه با خدمات پس از‌ فروش قوی آن، تضمین‌شده است.
اسپرسوساز دلونگی مدل BCO 421 یک دستگاه حرفه‎ای است که با طراحی منحصر بفردی همراه است. این بدنه استیل می تواند کمک کند تا شما نوشیدنی هایی سالم تر و گرم را در اختیار داشته باشید. به علاوه این بدنه دارای قابلیت ضد زنگ است که شما می توانید آن را در هر مکانی از آشپزخانه خود قرار دهید. دسته کشو و سینی های نگهدارنده فنجان ها در این دستگاه باعث می شوند تا از این دستگاه استفاده بهینه را داشته باشید .
یک قوری پیرکسی در اسپرسو ساز دلونگی 421 می تواند به شما کمک کند تا راحت تر نوشیدنی ها را دریافت کنید، در قسمت بالای این اسپرسو ساز دکمه هایی جهت تنظیم و انتخاب نوشیدنی دارید که این دکمه ها کار شما را راحت تر می کنند.
همچنین در این دستگاه یک فیلتر تصفیه آب تعبیه شده است و به شما این امکان را می‎دهد که کلر و مواد اضافی آب را، در هنگام تهیه نوشیدنی بگیرید.. از دیگر نکات طراحی خوب دستگاه اسپرسوساز عالی و با کیفیت دلونگی می‎توان به صدای بسیار کم آن در هنگام روشن بودن اشاره کرد.

نحوه تهیه قهوه فرانسه:
یک دستگیره در قسمت راست دستگاه وجود دارد که با کشیدن آن مخزن آب و قهوه‌ی فرانسه به‌ صورت کشویی باز می‌شود. داخل مخزن قهوه یک فیلتر سه‌گوش تعبیه شده است و می‌توان ۱۰ پیمانه پودر قهوه را برای تهیه‌ی ۱۰ فنجان قهوه داخل این محفظه ریخت. مخزن آب نیز دقیقا جایی در کنار محفظه‌ی پودر قهوه قرار دارد و برای تهیه‌ی ۱۰ فنجان قهوه باید این مخزن را تا حداکثر پر کرد. پس از عبور آب داغ از میان دانه‌های پودرشده، قهوه داخل قوری ریخته و آماده مصرف خواهد شد. با فشار دکمه‌ی روی پنل عملیات تهیه‌ی قهوه فرانسه شروع خواهد شد.

نحوه تهیه قهوه اسپرسو:
قسمت چپ دستگاه مخصوص تهیه‌ی اسپرسو است. با استفاده از این دستگاه می‌توان یک یا دو فنجان اسپرسو از پودر اسپرسو یا پد آن تهیه کرد. خروجی اسپرسو نیز دو نازل نزدیک به‌ هم دارد که می‌توان زیر آن دو فنجان یا یک فنجان در وسط قرار داد تا هر دو نازل درون آن قرار بگیرد.
برای تهیه‌ی یک فنجان اسپرسو کافی ا‌ست یک پیمانه پورد اسپرسو یا یک پد داخل تمپر قرار دهید و صافی فلزی را روی آن بگذارید و قفل را ببندید تا اسپرسو تحت فشار قرار گیرد. مخزن آب اسپرسو در قسمت چپ دستگاه قرار دارد و می‌توان آن را خارج کرد. این مخزن، فیلتر مخصوصی دارد؛ ولی بهتر است در آن از آب تصفیه‌شده استفاده شود. توجه داشته باشید اگر در مخزن اسپرسو پودر یا پد قرار نگیرد، خروجی آن آب داغ خواهد بود که از این روش می‎توان برای تمیز کردن لوله ها استفاده کرد.
توان1750 وات
ابعاد371*283*322 میلیمتر
بدنهاستیل و پلاستیک مرغوب
فشار بخار15 بار
ظرفیت مخزن آب1.2 لیتر
نوشیدنی قابل تهیهکاپوچینو، اسپرسو، قهوه فرانسه
تعداد نازل قهوه2 عدد
تنظیم بخاردستی
قابلیت استفاده برایپودر قهوه
قابلیت هاتمپر قهوه، نازل بخار، سینی چکه گیر
ساختایتالیا
  امتیاز کاربران به:

قهوه جوش ایتالیا مدل BCO_421 دلونگی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط