قهوه جوش ایتالیا مدل ECM 850 دلونگی

قهوه جوش ایتالیا مدل ECM 850 دلونگی

دسته بندی: قهوه جوشبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
اسپرسو ساز 850 دلونگی چه از لحاظ طراحی بدنه و چه از لحاظ کارایی دارای ویژه گی هایی کم نظیر است .ابتدا از بدنه ان شروع کنیم که دارای ساختاری کاملا فلزی و ازجنس استیل براق است و در کنار طراحی بسیار زیبای ان جلوه ای بسیارویژه به وجود اورده است و این میتواند به زیبایی دکور اشپزخانه شما ویا محل کارتان کمک زیادی بکند.این دستگاه دارای توان 1450وات است و قابلیت تهیه اسپرسو ،کاپوچینو ، کف شیر و اب جوش را دارد ،قسمت بالای ان میتواند جایی برای قرار گیری فنجانها قبل از استفاده باشد ،دکمه های کنترل این اسپرسوساز در قسمت جلویی و به طور ماهرانه ای قرار داده شده اند .مخزن اب ان نیز درقسمت پشت ان است و مخزن شیر در قسمت جلو قرار دارد.دسته نازل خروجی انهم میتواند همزمان برای پر کردن 2 فنجان استفاده شود.این اسپرسو ساز همچنین دارای نازل خروج بخار برای تهیه کف شیر است.سینی چکه گیر ان هم مانع از کثیف شدن محیط اطراف آن میشود.
هر چند توان مصرفی آن 1450 وات است ولی این به معنای مصرف زیاد برق و انرژی نیست بلکه سیستمی که در اسپرسوساز دلونگی EC850.M پیاده سازی شده است، در جدیدترین نسل در مدارهای گرمایشی گرمازا، عایق مخصوص و اجزای بسیار پر بازده استفاده شده است. این سیستم مدرن، انرژی را در بالاترین سطح بهینه می‌کند و می‌تواند به سطح راندمان انرژی برسد. این سطح از مصرف که شایسته کلاس A در درجه‌بندی مصرف انرژی است در اسپرسوساز 850 دلونگی به کار گرفته شده است. حالت آماده باش خودکار اجازه می‌دهد تا در مصرف انرژی در حد بالا صرفه جویی کنید. همچنین دکمه آماده به کار و ویژگی خاموش کردن خودکار حداکثر صرفه جویی در مصرف انرژی و پاکی محیط زیست (کلاس انرژی A) را امکان پذیر می ‌کند.

فشار بخار مناسب
اسپرسوساز دلونگی مدل EC850Mدارای فشار بخاری معادل 15بار میباشد.ازانجا که کیفیت و طعم نوشیدنیهای قابل تهیه با این دستگاه به مقدار زیادی به میزان فشار بخار ان بستگی دارد این دستگاه دارای فشار بخار مناسبی است و براحتی می تواند طعم وعطر قهوه را به خوبی استحصال کند با وجود این ویژه گی تهیه انواع نوشیدنی با ان نتایج مطلوب و راضی کننده ای را به همراه دارد.

سیتم ترموبلاک
این سیستم باعث میشود میزان دمای دستگاه برای عملکردهای مختلف تنظیم شود تا بهترین نتایج حاصل شود.

مخزن شیر و مخزن اب
با توجه به اینکه برای تهیه نوشیدنی های قابل تهیه با این دستگاه از اب و شیر به عنوان دو ماده اصلی استفاده می شود برای این منظور و برای راحتی و در دسترس بودن انها دو مخزن جداگانه برای این منظور در نظر گرفته شده است.مخزن اب که در قسمت جلوی دستگاه می توان به ان دسترسی داشت با کشیدن ان به سمت جلو می توان انرا بیرون اورد و درون ان اب ریخت.دستگاه به صورت خودکار می تواند اب را به چرخه تهیه نوشیدنی ها وارد کند.مخزن شیر نیز در قسمت جلوی سمت راست واقع است و برای تهیه کاپوچینو مورد استفاده است،قرار گیری مخزن شیر در این دستگاه کمک می کند استفاده از دان راحت تر باشد.

SELF CLEAN
اسپرسوساز دلونگی مدل 850دارای سیستم تمیزی اتوماتیک است و بعد اتمام استفاده از ان با فشار دادن یک دکمه دستگاه وارد حالت تمیزی خودکار شده و این چرخه در تمام قسمتهای این دستگاه بطور کامل اجرا میشود تا موادی که در قسمتهای مختلف دستگاه باقی مانده است رسوب نکنند و در طول زمان باعث خرابی ان نشوند.

کاپوچینوی خودکار
برای تهیه یک کاپوچینوی خودکار باید به تمام نکات توجه ویژه ای داشت و تمام مراحل از جمله نسبت شیر وبخار و...را باید با دقت زیاد انجام داد و این فرایند هم زمانبر است و هم خالی از اشتباه نیست به همین دلیل اسپرساز دلونگی 850دارای دکمه تهیه خودکار کاپوچینو است که شما را قادر میسازد با فشار فقط یک دکمه کاپوچینو اماده در اختیار داشته باشید.
توان1450 وات
فشار بخار15 بار
ظرفیت مخزن آب1 لیتر
ابعاد275*320*305 میلیمتر
جنس بدنهاستیل بادوام
نوشیدنی قابل تهیهقهوه، اسپرسو،کاپوچینو،شیر داغ و آبجوش
حداکثر ارتفاع فنجان10 سانتیمتر
تعداد فیلتر3
داراینگهدارنده فنجان با حالت گرم کن
قابلیتتهیه کاپوچینو اتوماتیک، تهیه شیر داغ
ویژگی هادارای تمپر قهوه، رسوب زدای خودکار، خاموشی خودکار، دارای حالت آماده به کار، تنظیم میزان ریزش قهوه
ساختایتالیا
  امتیاز کاربران به:

قهوه جوش ایتالیا مدل ECM 850 دلونگی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط