قهوه جوش ایتالیا مدل EC-9 دلونگی
قهوه جوش ایتالیا مدل EC-9 دلونگی
قهوه جوش ایتالیا مدل EC-9 دلونگی
قهوه جوش ایتالیا مدل EC-9 دلونگی
قهوه جوش ایتالیا مدل EC-9 دلونگی
قهوه جوش ایتالیا مدل EC-9 دلونگی

قهوه جوش ایتالیا مدل EC-9 دلونگی

دسته بندی: قهوه جوشبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
اسپرسوساز دلونگی مدل EC9 محصولی ساده، سبک، کاربردی و مخصوص مصارف خانگی است که با توان مصرفی‌ پایین بوده و سینی چکه ‌گیر برای نظافت و راحتی بیشتر بهره می‌ برد. این دستگاه با کیفیت بالا از بدنه پلاستیک ساخته شده است که توان آن 800 وات و خروجی بخار آن 3.5 بار است. این دستگاه امکان تهیه اسپرسو، کاپوچینو و کف‌شیررا دارد. در سمت چپ دستگاه یک دکمه برای روشن و خاموش کردن آن وجود دارد و دستگاه دارای دو نازل خروجی قهوه و سینی چکه‌گیر است؛ سینی چکه‌گیر قطرات قهوه‌ای که از دستگاه می‌چکد را جمع می‌کند.

از مشخصات این دستگاه می‌توان به داشتن سیستم واریو VARIO برای انتخاب طعم دلخواه، از قهوه‌ ملایم تا قهوه‌ غلیظ اشاره کرد. همچنین این مدل از فناوری انحصاری دلونگی با نام IFD یا سیستم کف‌ساز فوری (Instant Froth Dispenser) بهره می‌برد که با استفاده از بخارآب، فشار هوا و شیر، کف یا شیر غلیظی که مناسب برای کاپوچینو است آماده می‌ سازد. قابلیت تنظیم میزان بخار از دیگر قابلیت ‌های این دستگاه است.
استفاده از این دستگاه برای تهیه‌ کاپوچینو نیز کافی است، فقط کافی است پس از آماده‌ کردن قهوه با استفاده از گزینه‌ کاپوچینو، فنجان یا ماگ را زیر نازل شیر قرار داده و کف شیر را به ظرف اضافه کنید. مخزن شیر جدا شدنی، نظافت دستگاه را ساده‌تر می‌ کند. درپوش ایمنی، نشانگر روشن یا خاموش بودن، کلید ویژه‌ آماده ‌سازی کاپوچینو، از دیگر مشخصات این اسپرسوساز است.

درپوش ایمنی
مخزن آب را بر اساس اینکه برای چند نفر می خواهید اسپرسو یا کاپوچینو تهیه کنید بایستی آب بریزید، توسط پیمانه علامت گذاری شده آب را داخل مخزن بریزید تا به نقطه جوش برسد. اهمیت این درپوش امن برای جلوگیری از خارج شدن بخار یا فشار وارد شدن به درپوش توسط بخار آب و پریدن آن است. این درپوش از اتلاف یا کاهش بخار جلوگیری کرده و از آسیب رسیدن به کاربر و دستگاه خود داری خواهد کرد.

پارچ شیشه ای
توسط یک پارچ شیشه ای مخصوص و علامت گذاری شده می توانید مقدار آب لازم جهت تهیه نوشیدنی برای 2 الی 4 نفر را تعیین سپس داخل مخزن بریزید. پارچ را زیر خروجی بخار قرار دهید تا اسپرسو را در آن بریزد. این پارچ همزمان کار پیمانه و نگهدارنده را نیز انجام می دهد و با استفاده از دسته بلند و سر پوش پلاستیکی می توانید اسپرسو یا کاپوچینو را سرو کنید.

سیستم VARIO
یک نشانگر قابل تنظیم روی اسپرسو ساز قرار گرفته و از طریق آن می توانید در سه حالت Light، Medium و Strong اسپرسو را با غلظت و طعم متفاوت آماده کنید. یک درجه بیشتر نیز در نظر گرفته شده و با استفاده از آن می توانید کاپوچینو تهیه کنید.

نحوه استفاده از قسمت اسپرسوساز :
مخزن آب در قسمت عقب دستگاه قرار دارد و درپوش آن را با چرخش به‌راحتی بسته می‌شود. دستگاه دارای یک تمپر است که حدود سه تا چهار پیمانه پودر اسپرسو می‌توان داخل آن ریخت. اسپرسو را با استفاده از تنظیمات روی دستگاه در سه غلظت مختلف می‌توان تهیه کرد. با عبور آب و بخار داغ از بین دانه‌های پودر شده قهوه حدود سه تا چهار فنجان در هر بار می‌توان اسپرسو تهیه کرد. دستگاه دارای دو خروجی قهوه است که می‌توان زیر آن دو، فنجان قرار داد یا بهتر است اجازه داد تا قهوه داخل ظرف شیشه‌ای همراه دستگاه جمع شود و بعد آن را داخل فنجان ریخت.

نحوه‎ تهیه کف شیر:
شیر را باید در مخزن شیرکه در قسمت سمت راست دستگاه قرار دارد، ریخت. با قرار دادن درجه روی دستگاه روی کاپوچینو و چرخاندن دکمه ولومی کنار دستگاه، کف‌شیر از نازل سفید رنگ شروع به خارج شدن می‌ کند. برای تهیه کاپوچینو فقط کافیست لیوانی که داخل آن قهوه ریخته شده است را زیر نازل کف ‌شیر بگیرید. مخزن شیر را بعد از استفاده می ‌توان خارج کرد و شست و برای تمیز کردن لوله ها نیز می‌توان داخل مخزن شیر آب ریخت که با خروج آب و بخار از داخل لوله‌ها، تمیز شوند.
توان800 وات
نوع دستگاهاسپرسو و کاپوچینو ساز
جنس بدنهپلاستیک
فشار بخار3.5 بار
ابعاد260*290*240 میلیمتر
قابل استفاده برایپودر قهوه
تعداد نازل قهوه2 عدد
گنجایش4 فنجان
نوشیدنی قابل تهیهاسپرسو و کاپوچینو
قابلیتقابلیت تنظیم خروج بخار، سیستم ایمنی ضدچکه، سینی جمع آوری چکه، سیستم خاموشی خودکار
مجهز بهنازل بخار، تولید کف شیر، مخزن شیر،تمپر قهوه،سینی چکه گیر
ساختایتالیا
  امتیاز کاربران به:

قهوه جوش ایتالیا مدل EC-9 دلونگی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط