چای ساز لمسی BH-1669 بوش
چای ساز لمسی BH-1669 بوش
چای ساز لمسی BH-1669 بوش
چای ساز لمسی BH-1669 بوش
چای ساز لمسی BH-1669 بوش
چای ساز لمسی BH-1669 بوش
چای ساز لمسی BH-1669 بوش
چای ساز لمسی BH-1669 بوش

چای ساز لمسی BH-1669 بوش

دسته بندی: چای سازبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
چای‌ ساز روهم لمسی بوش BOSCH با طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالا، یکی از نمونه چای ساز های ساخته شده از جنس شیشه می باشد که زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می بخشد. در این مدل از نوع بوروسیلیکات با مقدار اکسید بور بیش از ۴ درصد وزنی استفاده شده است که بسیار در برابر حرارت مقاوم می باشد. توان مصرفی به کار رفته در این چای ساز ۲۰۰۰ وات و ولتاژ ۲۲۰-۲۴۰ ولت است، ظرفیت کتری ۱٫۷ لیتر و ظرفیت قوری ۱ لیتری می باشد، از ویژگی های چای ساز وجود چراغ رنگی LCD آبی رنگ در موقع شروع به کار دستگاه بر روی کتری است 
چای ساز بوش BH-1669 دارای یک پنل لمسی دیجیتالی است این پنل بدون شک جز جدیدترین نوآوری های این شرکت می باشد که قابل تنظیم برای چای سفید، کافه، چای مشکی و شیر می باشد. ازدیگر ویژگی های برجسته این چای ساز نیز قابلیت گرم در پنل لمسی می باشد که امکان گرم نگه داشتن چای پس از جوش آمدن تا نیم ساعت را فراهم کرده است. همچنین چراغ نشانگر مادامی که آب در حال جوش است در حال چشمک زدن است که نشان دهنده کار کردن دستگاه است. بین 3 الی 8 دقیقه زمان جهت جوش آمدن آب لازم باشد و بعد دستگاه به طور خودکار به حالت گرم نگه دارنده خواهد رفت.

این محصول از سه قسمت تشکیل ‌شده است که قسمت پایینی یا پایه آن که برق متصل می‌ شود که این پایه این امکان را ایجاد می‌ کند که کتری روی آن بتواند در هر جهتی بچرخد و محدودیتی وجود نداشته باشد. کتری در محل مخزن آب شفاف است و میزان آب در آن مشخص است. این قسمت نیز درجه‌ بندی شده تا حجم آب مشخص شود. جنس دستگیره بسیار مرغوب بوده که به دست به راحتی چفت و محکم می‌شود و نمی ‌لغزد. قوری شیشه‌ ای پیرکس و مقاوم در برابر حرارت این چای ساز که روی کتری قرار می گیرد و در آن از جنس پلاستیک است. داخل قوری صافی فلزی قرار دارد که مانع از ورود برگه و تفاله چای به لیوان و استکان می ‌شود.
در انتها این چای سار مناسب کسانی است که لوکس و شیک بودن برایشان در درجه اول اهمیت قرار دارد در حالی قیمت بسیار مناسبی دارد. از طرفی جنس پیرکس مقاوم این کتری با بازتاب نور LCD پنل زیبایی خاصی به آن و آشپزخانه شما می بخشد.
توان2000 وات
پنلتمام لمسی دیجیتال
جنسپیرکس مقاوم در برابر حرارت
ظرفیت2.5 لیتر
ظرفیت قوری1 لیتری
ویژگی قوریدارای صافی استیل، مقاوم در برابر حرارت ، درب و دسته پلاستیکی نسوز و مرغوب
مصرف انرژیA
قابل تنظیم برایچای سیاه و سفید، کافه، شیر
نمایشگرLCD
جنس شیشهبوروسیلیکات
ویژگیچراغ نشانگر آبی
ساختآلمان
  امتیاز کاربران به:

چای ساز لمسی BH-1669 بوش

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط