آبمیوه گیری چهار کاره BSSJ3882 بوش
آبمیوه گیری چهار کاره BSSJ3882 بوش
آبمیوه گیری چهار کاره BSSJ3882 بوش
آبمیوه گیری چهار کاره BSSJ3882 بوش
آبمیوه گیری چهار کاره BSSJ3882 بوش
آبمیوه گیری چهار کاره BSSJ3882 بوش

آبمیوه گیری چهار کاره BSSJ3882 بوش

دسته بندی: آبمیوه گیریبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 موجود نیست
آبمیوه گیری 4 کاره بوش مدل BSSJ3882 برای هر یک از چهار عملکرد خود چهار پارچ شیشه ای شفاف و مجزا تدارک دیده که این امر باعث می شود که همزمان و بدون نیاز به شستن و خالی کردن مکرر دستگاه هر 4 کار آبمیوه گیری، خورد کردن، مخلوط کن و آسیاب کردن را بطور همزمان انجام داده و از کارایی راحت و کیفیت بالای این محصول نهایت لذت را ببرید.
این آبمیوه گیری از مدل های با کیفیت شرکت بوش است که دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است و با توان اصلی 1200 وات مجهز شده است. قدرت و کیفیت کارایی محصولات جدید، اعتماد کامل کاربران را جلب نموده است, آبمیوه گیری ۴ کاره بوش که قابلیت استفاده از آن بصورت آبمیوه گیری، مخلوط کن، آسیاب ،خوردكن گوشت می باشد که کیفیتی بسیار عالی از خرد و پودر کردن انواع مواد را دارد. امروزه با پیشرفت در تکنولوژی و به روزرسانی تجهیزات، با بهره گیری از سیستم ضد چکه محیط دستگاه، تمیز و مانع از ریختن هر گونه تفاله یا آبمیوه روی میز آشپزخانه شما خواهد شد. نیاز به چنین دستگاه های در هر آشپزخانه ای ضروری است، تا چند کار را بصورت همزمان و بدور از ریخت و پاش برای خانم های خانه دار در خانه انجام دهد. طراحی مدرن پایه های نرم نگهدارنده و بدنه تمیز، تعامل با دستگاه راحت تر از همیشه باشد.
آبمیوه گیر بوش بسیار تک و کاربردی است که عملکردی مطمئن با گنجایشی برابر 2 لیتر و ظرفیت آسیاب برابر 1.5 لیتر می باشد و با خیال راحت می توان مواد زیادی تنهادر یک بار تهیه نمود. ناگفته نماند با استفاده از دکمه های تعبیه شده می توان سرعت دستگاه را تنظیم نمود. جنس تیغه های آبمیوه گیریاستیل ضد زنگ می باشند یک مزیت دیگر از آبمیوه گیری بوش می باشد. تمامی قسمت های آن قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند بدون اینکه خراب شوند و یا به آن ها آسیبی برسد. 

آبمیوه گیری بوش bssj3882 ساخت آلمان با جنس بدنه و تیغه ازاستیل ضد زنگ می باشد که تمیزشستشوی قطعات آن کار بسیار آسانی بنظر می رسد. با استفاده از جنس شیشه ای پارچ مخلوط کن می توان ترکیب مواد داخل آن را مشاهده نمود و عملکردی تمیز را به همراه خواهد داشت. یکی از مزیت های مهم این آبمیوه گیری، پایه های ضد لغزش مربوط می شود که از حرکت و لغزش دستگاه جلوگیری می کند و قابلیت قرار گرفتن بر روی هر سطحی را خواهد داشت. تعامل بیشتری بین کاربر و دستگاه برقرار می شود که از راحتی کار بیشتر لذت برد. دهانه ورودی دستگاه دارای 75میلی متر است که یک عدد سیب درسته را به راحتی می تواند در خود جا دهد. ناگفته نماند وزن4 کیلوگرمی دستگاه وزنی سبک و قابل حمل را در بر خواهد داشت که جمع و جور بودن دستگاه را نمایان می نماید.ظرفیت پارچ آبمیوه 2.5 لیتر تعین شده تا همواره آبمیوه خوشمزه برای خانواده تان در یک مرحله تامین سازد، همچنین شما می توانید سایر قسمت های دستگاه را جدا کرده و تمیز نمایید.
آبمیوه گیری بوش المانی bssj3882 دارای توان 1200 واتی با عملکردی 4 کاره می باشد که ایمنی کار با سرعت و کیفیت بیشتر در اختیار کاربر قرار می دهد. در این میان وجود ظرف تفاله گیر شما را از شر پوست های اضافی میوه راحت می نماید و به بهترین شکل آبمیوه شما راتهیه و نوش جان نمایید.
توان1200 وات
سیستمآنالوگ
بدنهاستیل بادوام
جنس پارچشیشه ای مدرج شفاف
عملکرد4 کاره (آبمیوه گیری، آسیاب، مخلوط کن و خرد کن)
قابلیت هاپایه ضدلغزش، سیستم ضد چکه، دارای لامپ LED، دکمه پاور برای امنیت بیشتر
مجهز بهمخزن تفاله و آبمیوه گیری 2 لیتر و پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر
سرعت3 سطحی
طول سیم2 متر
ساختآلمان
  امتیاز کاربران به:

آبمیوه گیری چهار کاره BSSJ3882 بوش

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط