صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۹/۴/۲۸

اسموتی برای شفاف سازی پوست

 بلاگ    ۱۳۹۹/۴/۲۸  چاپ
اسموتی برای شفاف سازی پوست
داشتن پوستی سالم، روشن و شفاف در بزرگسالی؛ دغدغه بسیاری از خانم ها می باشد. این که آیا شما با آکنه های پوستی درگیر هستید یا سعی در از بین بردن چین و چروک های خود دارید، باید بدانید دستیابی به پوست درخشان می تواند یک نبرد در میانسالی باشد. برای اینکار روش های مختلف و متفاوتی وجود دارد اما برخی از دستورالعمل های غذایی مانند اسموتی ها می تواند به شما در داشتن پوستی صاف و درخشان کمک کند.
اسموتی اسمولاژی حاوی پودر چای سبز می باشد که سرشار از آنتی اكسيدان بوده و به دليل اينكه به خنثی كردن راديكال های آزاد در بدن ما كمک کرده و روند پیری پوست را کند می كند. چای سبز یک ماده غذایی برتر برای مقابله با التهاب، آکنه و رادیکالهای آزاد است که باعث افزایش عمر و جوانسازی پوست میشود.

- ارزش غذایی
این اسموتی سرشار از ویتامین های C و E است که پوست را در برابر آسیب های پوستی محافظت می کند و از التهاب پوست جلوگیری کرده، ظاهر چین و چروک ها را کاهش می دهند و نقش مهمی در تولید طبیعی کلاژن بدن دارند. مقادیر زیاد ویتامین C که در کلاله و آناناس یافت می شود ، حتی می تواند اثر ضد آفتاب را افزایش دهد.
این اسموتی برای نوشیدن از مواد اولیه در دسترس بدست می آید. آناناس به خنثی کردن طعم خاکی کونیا کمک می کند ، اما شما همیشه می توانید از عسل که با اثر آنتی باکتریایی، ضد التهابی خود در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود، برای کمی شیرینی و تقویت کننده پوست اضافه کنید.

- طرز تهیه اسموتی پوست
برای تهیه این اسموتی به 2 موز پوست کنده، برش خورده و یخ زده، 2 قاشق چایخوری پودر چای سبز، 1 فنجان شیر نارگیل سبک، 1/2 فنجان آناناس رسیده خرد شده، 1 فنجان اسفناج یا کلم منجمد نیاز دارید.
برای آماده سازی تمام مواد را داخل مخلوط کن ریخته و اجازه دهید تا یکدست شود. می توانید پس از تهیه آن را در لیوان یا بین دو کاسه سرو کنید و به سلیقه خود آن را تزیین کنید (دانه های کتان ، شکلات تیره ، انواع توت های تازه ، دانه های چیا و بادام زمینی و درختی)